قطعا برای رفع مشکلات مالی دانشگاه آزاد اقداماتی انجام خواهد شد

11:10 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۲۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: آقای ولایتی در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در دانشگاه آزاد اسلامی است و قطعا برای رفع مشکلات مالی این دانشگاه هم اقداماتی انجام خواهد شد.
سندجبار‌کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره اینکه آیا کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» به موضوع فساد مالی دانشگاه آزاد ورود می‌کند، افزود: خیر، مجلس نهم از دانشگاه آزاد تحقیق و تفحصی داشته است، ولی این مجلس چنین بنایی را ندارد.
 
وی ادامه داد: آقای ولایتی در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در دانشگاه است. قطعا برای رفع مشکلات مالی این دانشگاه هم اقداماتی انجام خواهد شد.

نماینده رشت در مجلس درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: در حال جمع بندی نهایی گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم.

کوچکی‌نژاد درباره سند ۲۰۳۰ هم گفت: بیانات رهبری درباره این سند باید مبنای عمل و تصمیم گیری مسئولان باشد، به نظر من شورای عالی انقلاب فرهنگی هم باید سریعا این سند را از دستور کارش خارج کند.

وی تصریح کرد: این سند به هیچ وجه در کشور قابل اجرا نیست، ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را داریم که در برنامه ششم دولت را موظف کرده ایم تا آن را اجرایی کند و اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ خلاف برنامه ششم می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *