حضور تیم والیبال جوانان در اردوی تركيه برای برگزاری 4 ديدار دوستانه

14:08 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۹۳۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال جوانان برای برگزاری 4 بازی تدارکاتی به ترکیه رفت.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم  والیبال جوانان ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کند به دعوت رسمی فدراسیون والیبال ترکیه راهی این کشور شد.
 
پیش از این قرار بود شاگردان بهروز عطایی اردویی را در کشور روسیه داشته باشند اما مسئولان کشور میزبان اعلام کردند که صدور روادید در مدت زمان کم باقی مانده امکان پذیر نیست و به همین دلیل جوانان ایران که با دعوت فدراسیون ترکیه روبرو بودند راهی این کشور شدند.

همچنین حضور در تورنمنت ۴ جانبه ایتالیا با حضور تیم‌های میزبان، ایران، آرژانتین و چین هم با تصمیم کادر فنی و به دلیل همگروهی ایران با ایتالیا و آرژانتین لغو شد.

بهروز عطایی و شاگردانش که در آنکارا اقامت دارند در مدت حضور خود در این شهر ۴ دیدار تدارکاتی با تیم جوانان ترکیه برگزار خواهند کرد. ملی پوشان جوان ایران طبق برنامه قرار است صبح‌ها کار با وزنه انجام داده و عصر‌ها در دیدار تدارکاتی به مصاف تیم جوانان ترکیه بروند.

والیبالیست‌های جوان ایران پیش از این در راه آماده سازی خود با تیم‌های امید و نوجوانان ایران هم روبرو شده بودند که در هر دو مسابقه توانستند حریف خود را شکست دهند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان با حضور ۱۶ تیم برتر از دوم تا یازدهم تیر به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می‌شود.

تیم والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه سوم با تیم‌های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *