رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری مالخر‌ها با تلفن های همراه سرقتی و حشیش

8:33 - 21 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۷۴۶
سر کلانتر هفتم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف تعدادی تلفن همراه سرقتی به همراه مقادیری حشیش از یک خانه واقع در خیابان مولوی خبرداد.
تلفن همراه به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سر کلانتر هفتم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش گوشی‌های مسروقه از سوی تعدادی از اتباع کشور افغانستان در منزلی در خیابان مولوی، عوامل کلانتری ۱۱۶ مولوی با دریافت دستور قضایی به آدرس اعلامی مراجعه و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل آنان شدند. 

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود چهار نفر به هویت معلوم در حال بسته بندی حشیش مشاهده و دستگیرشدند، افزود: در بازرسی از داخل یک چمدان لباس تعداد ۷۸ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه مسروقه که بسته بندی و به گفته متهمان آماده ارسال به کشور افغانستان بود، کشف و ضبط شد. 

سر کلانتر هفتم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این متهمان در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن همراه فعالیت داشتند، اذعان داشت: از این افراد مقدار ۳۷۴ گرم حشیش کشف شد و آنان به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کشف مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *