ولی امر مسلمین؛ راهنمای راه شهدا در پیچ و خم‌های زندگی

13:25 - 20 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۷۵۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر می‌خواهیم در پیچ و خم‌های زندگی راه شهدا را گم نکنیم و در سردرگمی فرو نرویم باید یک راهنمای دانا داشته باشیم تا ما را از میان تاریکی‌ها به سوی روشنایی هدایت کند و آن همان ولی امر مسلمین جهان است.
امیر حیدری
به گزارش گروه سیاسی ، مراسم تکریم 130 خانواده شهید نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا و سردار «محسن انصاری» جانشین بنیاد شهید برگزار شد. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام (ره) گفت: شهدا در هیچ لحظه‌ای امام خود را تنها نگذاشتند.

امیر حیدری افزود: ما شهدا را به مدافع حرم، دفاع مقدس، اقلیت‌های مذهبی و غیره تقسیم می‌کنیم اما شهدا نزد خدای تبارک و تعالی همگی جایگاه یکسانی دارند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که ما در قبال شهدا یک رسالت ویژه داریم، اظهار داشت: باید بدانیم چرا شهیدان نزد خداوند عظمت بالایی را دارا هستند چرا که خداوند می‌فرماید شهدا طرف معامله با خودم هستند و به بیان دیگر شهدا با خداوند به صورت مستقیم معامله کردند.

وی در ادامه گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند و امروز ما مانده‌ایم با ادامه راه آن‌ها و اگر ما می‌خواهیم در پیچ و خم‌های زندگی راه شهدا را گم نکنیم و در سر در گمی فرو نرویم باید یک راهنمای دانا داشته باشیم تا ما را از میان تاریکی‌ها به سوی روشنایی هدایت کند، که همان ولی امر مسلمین جهان است.

همچنین در این مراسم عنوان خادم الشهداء به فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از خادمان شهدای حاضر در مراسم اهدا شد. 

در پایان مراسم نیز امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی با اهدای هدایایی از خانواده‌های شهدای شاخص نیروی زمینی تقدیر به عمل آورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *