احتمال ارتباط یک زن با تروریست‌های حمله‌‌کننده به مجلس/ 16 شهید و 3 تروریست/ جزئیات جلسه غیر علنی و مراسم تشییع و یادبود

13:42 - 18 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نشست امروز هیئت رئیسه مجلس با محوریت بررسی ابعاد «حمله ترویستی به مجلس» را تشریح کرد.
احتمال ارتباط یک زن با تروریست‌های حمله‌‌کننده به مجلس/ 16 شهید و 3 تروریست/ جزئیات جلسه غیر علنی و مراسم تشییع و یادبود
اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاس نشست ظهر امروز هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی ابعاد «حمله ترویستی به مجلس» را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: مجموع شهدایی که روز گذشته در جریان حمله تروریستی به مجلس به شهادت رسیدند اعم از مردم عادی، کارکنان مجلس و نیرهای حفاظت مجلس  16 نفر هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تعداد تروریست‌های حمله‌کننده به مجلس را 3 نفر عنوان کرد و گفت:  ظاهرا یک خانم هم با تروریست های حمله کننده به مجلس در اتباط بود اما بیرون از محوطه مجلس و این موضوع در حال بررسی است.

وی گفت: در این جلسه درباره کیفیت حفاظت و مباحث امنیتی مجلس خیلی بحث نشد و قرار است این مباحث در جلساتی با مسئولان ذیربط و با حضور برخی نمایندگان بررسی شود.

رنجبرزاده اظهار داشت: روز یکشنبه هفته آینده و در یک جلسه غیر علنی، مسئولان ذیربط درباره حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی به نماندگان گزارش خواهند داد.

وی افزود: همچنین عصر روز یکشنبه هفته آینده نیز مراسم یادبودی برای گرامیداشت شهدای مجلس شورای اسلامی در مجلس برگزار خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره مراسم تشییع شهدای مجلس نیز گفت: مراسم تشییع ساعت 10 صبح فردا در محل مجلس شورای اسلامی و با سخنرانی رئیس مجلس برگزار خواهد شد سپس پپیکر پاک شهدا بر روی دستان روزه داران حاضر در نماز جمعه تهران تشییع خواهد شد.

وی گفت: شهدایی که متعلق به شهرهای مختلف هستند در گلزار شهدای همان شهرها و شهدای تهران نیزدر گلزار شهدای تهران به خاک سپرده خواهندشد.

رنجبرزاده گفت: امروز نیز گروهی از هیئت رئیسه به خانواده‌های شهدای مجلس سر می‌زنند و همینطور سرکشی به مجروحان بستری در بیمارستان‌ها از سوی گروه پزشکی در هیئت رئیسه انجام می‌شود و بنده و آقایان امیرحسین قاضی زاده و مسعود پزشکیان برای ملاقات از مجروحان  به بیمارستان‌ها می‌رویم و دوستان دیگر هم به خانواده‌های شهدا سر می‌زنند.
 
انتهای پیام/  







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *