باشگاه پرسپولیس حسابی در موسسه مالی اسپانسرش ندارد!/ پول کمک‌های مردمی به جیب چه کسی می‌رود؟ + سند

12:05 - 20 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طبق اعلام موسسه مالی حامی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه حسابی در این موسسه مالی ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که گذشت به همان اندازه که در زمین با صلابت و قدرتمند بود، به همان اندازه هم حواشی ریز و درشت مدیریتی داشت. استعفاهای صوری و چندباره طاهری، ابهامات زیاد در نقل‌وانتقالات و از همه مهمتر مشکلات مالی باشگاه فقط چند نمونه از حواشی خارج از زمین باشگاه پرسپولیس بود.
 
در گیر و دار مشکلات مالی که پرسپولیسی‌ها درگیر آن بودند یکی، دو باری از هواداران درخواست شد که به کمک باشگاه بیایند و مبالغی را برای رفع کردن مشکلات پرداخت کنند. حتی توسط باشگاه پرسپولیس شماره حسابی اعلام شد تا هواداران کمک‌های نقدی خود را به آن حساب که در یک موسسه مالی اعتباری بود بریزند. موسسه مالی که یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه هم هست.
 
کوثر/// نرود//////////////////////
 
بعد از اعلام شماره حساب توسط باشگاه پرسپولیس در اکانت‌های رسمی باشگاه در فضای مجازی و سایت رسمی باشگاه مراجع ذی‌ربط وارد کار شدند. از آنجایی که طبق قانون هیچ شرکت دولتی مانند شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس حق افتتاح حساب در موسسات مالی غیردولتی ندارد، از مراجع ذی‌صلاح در مورد باشگاه پرسپولیس استعلام شد و مشخص شد که این باشگاه هیچ حسابی در موسسه مالی کوثر ندارد. حتی در نامه این موسسه مالی در تاریخ ۳۰ / ۲ / ۹۶ به یکی از مراجع ذی‌ربط اعلام شد باشگاه پرسپولیس هیچ حسابی در موسسه مذکور ندارد!
 
کوثر/// نرود//////////////////////
 
شماره حسابی که از طرف باشگاه پرسپولیس برای کمک‌های مردمی در این موسسه مالی اعلام شده به نام «کمک‌های مردمی هواداران پرسپولیس» ثبت شده است. حسابی که اگر به نام هواداران باشد باید با مجوز افرادی که در اساسنامه کانون هواداران دارای حق امضا هستند باشد. کانونی که سال ۸۱ توسط اکبر غمخوار تأسیس شده و پروانه فعالیت این کانون هم متعلق به غمخوار و دیگر اعضای ثبت شده آن است. هرگونه حکم و سمتی در این کانون باید به ثبت رسمی برسد که نرسیده، هر چند اینکه این حساب بنام کدام فرد حقیقی یا حقوقی است همچنان مبهم است؟!
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *