دو شهیدی که در حال بررسی سند 2030 در مجلس به شهادت رسیدند

18:31 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۸۰۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار چگونگی به شهادت رسیدن مسئول دفتر و مشاور فرهنگی خود را که امروز در جریان حمله تروریستی به مجلس به شهادت رسیدند تشریح کرد.
/
حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، روند به شهادت رسیدن رئیس دفتر و مشاورش را که در جریان حمله ترویستی امروز مجلس به شهادت رسیدند، تشریح کرد.

وی گفت: تروریست‌ها از درب متعلق به مراجعه‌کنندگان که در ضلع شرقی ساختمان مجلس قرار دارد وارد ساختمان می شوند و همان ابتدا با نگهبان مواجه می شوند و او را به شهادت می رسانند.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار ادامه داد: سپس این تروریست‌های وحشی از پله‌ها به سمت دفاتر نمایندگان می‌روند.

وی افزود: دفتر بنده در طبقه دوم قرار دارد.

حاجی‌دلیگانی گفت: آقای محمدجواد زارع رئیس دفتر بنده، جانباز و رزمنده دفاع مقدس بود و به همراه آقای تقوی‌نژاد از فعالان حوزه فرهنگی و مشاور بنده و یک نفر از کارشناسان در حال بررسی سند 2030 بودند. چون اولین جلسه بررسی سند 2030 با حضورم خودم برگزار شده بود قرار بود ادامه کار را این دوستان انجام بدهند و از ساعت 8 صبح در حال بررسی این سند بودند.

وی گفت: وقتی متوجه سروصدا در راهرو می شوند به دیگران اعلام می کنند به دفتر خودتان بروید و خوشان نیز به دفتر باز می گردند و درب را هم از پشت قفل می کنند اما تروریست های وحشی با گلوله، توپی قفل درب دفتر را می شکنند و وارد دفتر می شوند و در دم آقایان زارع و تقوی را به شهادت می رسانند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *