همه اقدامات تروریستی امروز مجلس ثبت شده است/ انتشار در صورت صلاحدید مسئولان ذیربط

17:56 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۷۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم لنجان با اشاره به حادثه تروریستی امروز مجلس گفت: دوربین‌های بیرون و داخل ساختمان مجلس همه وقایع مربوط به این رویداد تلخ را ثبت کرده‌اند و حتما مسئولان مربوطه در آینده اگر صلاح ببینند بخشی از این تصاویر را منتشر می‌کنند.

همه اقدامات تروریستی امروز مجلس ثبت شده است/ انتشار در صورت صلاحدید مسئولان ذیربطمحسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره حادثه تروریستی امروز مجلس بیان کرد: با توجه به پوشش اخبار پارلمان از سوی رادیوفرهنگ، صحن علنی طوری طراحی شده که صدایی از بیرون به داخل نفوذ نکند.

وی ادامه داد: نمایندگان خانه ملت مانند سایر روزها مشغول رسیدگی به امور محوله در صحن علنی بودند فقط خبرهای ضد و نقیضی از بیرون صحن دریافت می کردند که صحت هیچ کدام تأیید یا رد نمی‌شد.

نماینده لنجان در مجلس گفت: دوربین‌های بیرون و داخل ساختمان مجلس همه وقایع مربوط به این رویداد تلخ را ثبت کرده اند و حتما مسئولان مربوطه در آینده اگر صلاح ببینند بخشی از این تصاویر را، منتشر می‌کند.

کوهکن گفت: قطعاً این موضوع در مجلس بررسی ویژه می‌شود و این‌طور نیست که عده‌ای به خود اجازه دهند نگهبانان و مردم را مورد ضرب و جرح قرار داده و وارد ساختمان مجلس شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با محکوک کردن این حادثه تروریستی گفت: این اقدام کار سنگین تروریستی نبود بلکه حادثه و فعالیت کوری بود که ارزش نظامی هم نداشت.

وی گفت: داعش مدت‌ها در ایران تلاش می‌کرد اقدامات خرابکارانه قابل توجهی انجام دهد، اما چون همه گروهک‌هایشان تاکنون دستگیر شدند، لذا امروز با این اقدامش خواست کاری کرده باشد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *