جزئیات به هلاکت رسیدن 4 تروریست توسط سپاه

17:44 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۷۸۸
با کشته شدن تمام اعضای تیم تروریستی، نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی ساختمان را آغاز می‌کنند و سردار پاکپور شخصا فرماندهی این عملیات را هم برعهده گرفت.
جزئیاتی از نحوه به هلاکت رسیدن تروریست ها در مجلس توسط نیروهای ویژه سپاه
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تسنیم، نحوه به هلاکت رسیدن تروریست‌ها در مجلس توسط نیروهای ویژه سپاه به شرح زیر است:
 
تروریست اول: لحظاتی پس از ورود نیروهای ویژه سپاه به ساختمان مجلس، یک تیم از این نیروها موفق می‌شود به طبقات بالایی ساختمان مجلس نفوذ کرده و یکی از تروریست‌ها را به هلاکت برساند.

تروریست دوم: نیروهای ویژه سپاه به سرعت موفق می‌شوند خود را به طبقات فوقانی رسانده و در یک لحظه غافلگیرانه یکی دیگر از تروریست‌ها را پیش از آنکه جلیقه انتحاری خودش را منفجر کند، به هلاکت برسانند.

تروریست سوم و چهارم: در همین حین، 2 تروریست دیگر که متوجه حضور نیروهای امنیتی در محل و کشته شدن دیگر عضو گروه می‌شوند، جلیقه انتحاری خود را پیش از رسیدن نیروهای ویژه سپاه منفجر کرده و به هلاکت می‌رسند.

به گزارش میزان،`با کشته شدن تمام اعضای تیم تروریستی، نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی ساختمان را آغاز می‌کنند و سردار پاکپور شخصا فرماندهی این عملیات را هم برعهده گرفته و همراه با تیمی از نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی را آغاز می‌کند و پس از پاکسازی کامل ساختمان، طبقات به نیروهای دیگر واگذار می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *