رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیروهای ایرانی محافظ جان امیر قطر شدند!

8:15 - 17 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۴۷۸
شبکه العربیه وابسته به دربار سعودی در ادامه خبرسازی‎های خود مدعی شده است که نیروهای نظامی ایران کار محافظت از جان امیر قطر را برعهده گرفته‎اند.
امیر قطربه گزارش گروه بین‌الملل ، شبکه العربیه وابسته به دربار سعودی در ادامه خبرسازی‎های خود به نقل از آنچه منابع مصری خواند مدعی شده است که نیروهای نظامی ایران کار محافظت از جان امیر قطر را برعهده گرفته‎اند.

این شبکه مدعی است که نیروهای نظامی ایران اخیرا وارد قطر شده‎اند.

شبکه العربیه طی روزهای اخیر با دنبال کردن یک خط خبری تلاش می‎کند که بحران شدید در میان کشورهای عربی را با ایران مرتبط سازد.

اخیرا وزیر خارجه عربستان در رابطه با قطر گفت: دیگر بس است و این کشور باید از حمایت حماس و اخوان‌المسلمین دست بردارد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان گفته است، قطر باید برای بازسازی دوباره مناسبات خود با کشورهای عرب چندین گام بردارد، که یکی از آنها پایان بخشیدن به حمایت از سازمان فلسطینی حماس و جریان اخوان‌المسلمین است.




ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
حاکمان سعودی آنچنان ابلهند که تاکنون ازوضعیت تحقیرومرگ صدام خفت حسنی مبارک ونابودی معمرقذافی درس نگرفته اند درخواب خوشی بسرمی برند که صهیونیست ها وحاکمان آمریکااآب کله شان رادرپشت رقص شمشیرشان می پزند
علی
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
اینها همه نشانه ضعف دولت ماست ! در مقابل این اتهامات بهترین کار اعزام واقعی نیروی های نظامی و ناوگان های نظامی به قطر است . از چه میترسید ؟ ما که با جنگ بزرگ شده ایم و دیر یا زود هم باید با عربستان وارد جنگ شویم پس چه زمانی بهتر از الان .
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *