۱۹۹ مورد تذکر به مدیران کانال‌های تلگرامی/ ۷۲ پرونده انتخاباتی در حال رسیدگی است

10:31 - 16 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۱۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر ۷۲ فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل و در حال رسیدگی است.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، بهروز جلالوند  معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست شورای مسئولان قضایی این استان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری با حضور و مشارکت مردم برگزار شد و این مشارکت حداکثری موجب مباهات نظام اسلامی در دنیا شد.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز حضور پرشور مردم را شاهد بودیم، حضوری که با تلاش همه دست اندرکاران انتخابات همراه بود و در این میان مسئولان قضایی استان نیز در اجرای وظایف خویش اقداماتی را به اجرا درآورند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: با عنایت به نقش مثبت و عملکرد مؤثر ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، جلسه‌های این ستاد با حضور اعضا در دادگستری استان شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شده که این جلسات در مجموع ۱۲۸ مصوبه داشته است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۹۷ جلسه توجیهی برای مدیران دستگاه‌ها و کاندیدا‌ها برگزار شد و مسائل مختلف قانونی در رابطه با حضور و فعالیت این افراد تذکر داده شد.

جلالوند خاطرنشان کرد: همچنین ۱۹۹ مورد تذکر به مدیران کانال‌های تلگرامی داده شد و برای حفظ شور انتخاباتی توأم با قانونمداری توصیه‌های لازم ارائه شد.

وی یادآورشد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این ستاد و با عنایت به اقدامات سایر ضابطان قضایی در حال حاضر ۷۲ فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل و در حال رسیدگی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *