رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احتساب سنوات حق التدریس معلمان در سنوات بازنشستگی

12:47 - 13 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۵۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سنوات حق التدریس معلمان در سنوات بازنشستگی محاسبه می شود.
احتساب سنوات حق التدریس معلمان در سنوات بازنشستگیبه گزارش گروه جامعه ، لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طبق بخشنامه وزارت، با ارائه درخواست کتبی، ابلاغ تایید شده و پرداخت کشور بازنشستگی سهم کارمند و دولت بصورت نقد و اقساط، ایام حق التدریس (قبل از استخدام) معلمان مدارس جزء سنوات خدمت و بازنشستگی محاسبه می‌شود.

 لامعی با بیان این که معلمان مدارس دولتی می‌توانند مستندات خود را تا چهارم اردیبهشت سال آینده، به امور اداری شهرستان محل خدمت خود ارائه کنند، افزود: معلمان مشمول صندوق تأمین اجتماعی نیز مشمول این قانون می‌باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مبنای پرداخت کسور بازنشستگی را حداقل حقوق یا دستمزد سال را بر مبنای سال ۹۶ و به میزان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال دانست و افزود: چنانچه ساعت تدریس سالانه هر فرد در سال به مقدار مندرج ذیل برسد به مدت یک سال محاسبه می‌شود و خدمت کمتر از آن به تناسب ماه و روز قابل احتساب است.

لامعی افزود: مبنای پرداخت کسورات آموزگاران و مربیان امور تربیتی دوره ابتدایی تا تاریخ ۳۱ شهریور سال ۸۹ به میزان هزار و ۴۵۶ ساعت در سال و میزان ۲۸ ساعت در هفته، و از اول مهر ۸۹ به میزان هزار و ۲۴۸ ساعت در سال و ۲۴ ساعت در هفته محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت کسورات دبیران، هنرآموزان و مربیان امور تربیتی متوسطه، گفت: کسورات این معلمان نیز به میزان هزار و ۲۴۸ ساعت در سال و ۲۴ ساعت در هفته محاسبه می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، پرداخت کسورات مشاوران تحصیلی از تاریخ ۲۸ آبان سال ۸۳ را به میزان هزار و ۵۶۰ ساعت و از اول مهر ۹۲ به میزان هزار و ۲۴۸ ساعت در سال اعلام کرد.

لامعی افزود: پرداخت کسورات مراقبان سلامت نیز به میزان هزار و ۵۶۰ ساعت در سال و ۳۰ ساعت در هفته محاسبه می‌شود.

 

برچسب ها: سنوات حق التدریس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *