کشف بیش از چهار میلیارد طلای سرقتی

9:49 - 10 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۶۴۷
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند ۶ نفره سارقان منزل و کشف بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه در شهرستان ساری خبر داد.
طلا به گزارش گروه جامعه ، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع سرقت منزلی در شهرستان ساری و سرقت بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا و جواهرآلات، یکی از شهروندان از سوی سارق یا سارقان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع سرقت ضمن بررسی میدانی صحنه جرم با انجام تحقیقات از مالباخته با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، یکی از سارقان حرفه‌ای منزل اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوب غرب کشور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه ضمن شناسایی مخفیگاه این متهم وی را به همراه دو همدست دیگرش که یکی از آنان زنی ۴۶ ساله بود در شهرستان‌های بهشهر و ساری دستگیر کردند.

میرفیضی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فردی دیگر اقرار کردند.

وی از شناسایی و دستگیری همدست متهمان به همراه دو مالخر در استان تهران و البرز خبر داد و افزود: طی دو مرحله بیش از ۱۸۵ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش طلاهای مسروقه از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه سارقان طلاهای مسروقه را به یک زن ساکن یکی از کشورهای همسایه فروخته اند، افزود: با انجام اقدامات پلیسی طلاهای مسروقه مسترد و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *