«فلسطین» محور ایجاد وحدت میان جوامع اسلامی است

13:30 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۳۶۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رییس ستاد انتفاضه و قدس مساله فلسطین و مقابله با اسرائیل را محور ایجاد وحدت میان جوامع اسلامی دانست و گفت: با وجود تمامی تهدیدات و مخالفت‌ها، امروز اخبار فلسطین و جبهه مقاومت در سطح افکار عمومی جهان منتشر و تحلیل می‌شود.
سردار شریف
به گزارش گروه سیاسی ، اولین نشست ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس ۱۳۹۶، ستاد انتفاضه و قدس با حضور مسئولین، مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در امور فلسطین در سالن اجتماعات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
«رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند و میراث راهبردی امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاد کرد و گفت: این روز باشکوه همه ساله به فرصتی برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام مواضع امت اسلامی علیه اشغالگری و ظلم به ملت فلسطین تبدیل شده است.

وی یکی از بهترین کارکردهای روز قدس را عدم به فراموشی سپردن مسئله فلسطین دانست و اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، جمهوری اسلامی ایران همواره در روز قدس پرونده مربوط به ملت مظلوم فلسطین در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌های غاصب را مورد بازخوانی قرار می‌دهد.

شریف موضوع فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را محور ایجاد وحدت میان جوامع اسلامی برشمرد و تصریح کرد: با وجود تمامی تهدیدات، مخالفت‌ها و مقاومت‌ها، امروز بحمدالله اخبار فلسطین و جبهه مقاومت در سطح افکار عمومی جهانیان منتشر می‌شود و مورد تحلیل و انعکاس قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی متناسب با شرایط روز در خصوص مسئله فلسطین اظهار کرد: به رغم تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در به انحراف کشاندن افکار عمومی جهانیان از جنایات صهیونیست‌ها، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با بیان اینکه به فضل الهی با ژرف نگری و دور اندیشی امام خمینی (ره) و هدایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روز قدس هر سال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود، لزوم برقراری تعاملات و هماهنگی‌های هر چه بیشتر سازمان‌ها، نهاد‌ها و شخصیت‌های فعال در حوزه قدس و فلسطین به منظور ایجاد هم افزایی در به کارگیری ظرفیت و توان امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در این نشست نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در امور فلسطین به بیان دیدگاه‌ها و ارائه پیشنهادات خود به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز قدس سال ۱۳۹۶ پرداختند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *