هواپیمایی آسمان گواهینامه تشکیلات طراحی دریافت کرد

12:06 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۳۶۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: صبح امروز شرکت هواپیمایی آسمان موفق به دریافت گواهینامه تشکیلات طراحی از سازمان هواپیمایی کشوری شد.
به گزارش گروه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: اعطاء این گواهینامه با حضور علایی مدیرعامل آسمان، محمد جواد تقوایی معاون استاندارد پرواز، مدیر کل دفتر صلاحیت پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از معاونین و مدیران کل و متخصصین فنی و مهندسی آسمان صورت گرفت.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های متخصصین آسمان در رسیدن به اهداف بلند مدت ترسیم شده از طرف مدیریت عالی شرکت با نگاه مشتری مداری، ارتقاء ایمنی گفت: بی تردید وجود نیروهای متعهد و متخصص در آسمان جایگاه این شرکت را در عرصه هوانوردی تضمین کرده است.

وی ادامه داد: دولت در چند ساله گذشته توجه ویژه به حمل ونقل هوایی داشته و اکنون انتظار جامعه معطوف به سمت صنعت و متولیان آن است که با تلاش بیشتر و طرح‌های نو در چارچوب استانداردهای جهانی حرکت کند.

در پایان نیز علایی مدیر عامل آسمان ضمن تقدیر از همکاری‌های جدی مسئولان استاندارد پرواز و مدیریت ها‌ی مختلف آن مجموعه و بخصوص صلاحیت پرواز و طراحی ساخت جهت اهتمام به تلاش‌ها و به رسمیت شناختن توان طراحی و عملیات این شرکت و ابراز امیدواری کرد که به حرمت ماه مبارک رمضان این همکاری‌ها وهمدلی‌ها همواره مستمر و مردم عزیزمان از نتایج آن بهره‌مند شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *