رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت آموزش مستمر نیروهای نظامی و انتظامی /گروهک‎های تکفیری در منطقه به دنبال برنامه‎های تفرقه‌آمیز هستند

12:25 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۲۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: گروهک های تکفیری با توجه به تنوع قومی و مذهبی در منطقه به دنبال برنامه های تفرقه آمیز هستند تا به اهداف نامشروع خود برسند.
مرتضی تمیزی رئیس سازمان قضایی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌و‎گو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران برای مشارکت عمومی و بومی سازی امنیت در این استان اضافه کرد: باید تمامی دستگاه‌ها در حوزه‌های مرتبط، بنا به مسئولیتی که دارند، وارد صحنه شوند. 

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در راستای برقرای امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان توفیقات خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: لیکن نباید از تهدیدات بالقوه غافل شد.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه منتظر کوچکترین غفلت است تا ضربه خود را بزند، تاکید کرد: تدابیر و برنامه‌های امنیتی باید مبتنی با تهدیدات، به روز بوده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متناسب با آن طراحی و اجرا شود.

 وی افزود: الحمدلله با اشراف اطلاعاتی خوبی که وجود دارد در خیلی از موارد توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

تمیزی با تأکید بر آموزش مستمر نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه گفت: تنها به آموزش‌های اولیه نباید بسنده شود، به طور مستمر و مدون آموزش‌های تئوری و نظامی تکرار شود تا نیروها دچار غفلت و روزمرگی نشوند چون تهدید از سوی دشمن همیشگی است.

وی افزود: آموزش و نظارت توأماً موجب ارتقاء توان رزمی و عملیاتی نیروهای مسلح می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: گروهک‌های تکفیری با توجه به تنوع قومی و مذهبی در منطقه به دنبال برنامه‌های تفرقه آمیز هستند تا به اهداف نامشروع خود برسند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: تجهیز نیروها به سلاح و امکانات به روز و متناسب با مأموریت نیز ضروری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *