رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تبدیل شورای شهر به کارخانه تولید مصوبات/ لزوم شفاف سازی اقدامات انجام شده از سوی اعضای شورا

9:46 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۲۷۱
نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت:شورای شهر تهران به کارخانه تولید مصوبات تبدیل شده و لازم است نتیجه عملکرد اعضا اعلام شود.
عباس جدیدیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عباس جدیدی در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح ها، لوایح و مصوبات زیادی در شورای شهر تهران به تصویب رسیده و باید آماری ارائه شود که طرح‌ها و لوایح اجرایی شده یا این چنین نبوده است. 

وی افزود: شورای شهر تهران کارخانه تولید مصوبات نیست و باید نتیجه اقدامات اعلام شود. 

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد شهردار و اعضای شورای چهارم تصریح کرد: لازم است شهردار تهران و اعضای شورای چهارم شهر تهران گزارشی در رابطه با عملکرد خود به مردم ارائه کنند. 

جدیدی با بیان اینکه " همه وظیفه دارند دولت را یاری کنند" خاطرنشان کرد: دولت وعده‌های متعددی به شهروندان ارائه کرده و تک تک این وعده‌ها همانند چک سفید امضایی است که دولت به مردم داده و اگر این چک برگشت بخورد، دیگر نمی‌توان اعتماد مردم را باز گرداند. 

وی با اشاره به لزوم شفاف سازی اقدامات صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر تهران اظهارکرد: گزارش عملکرد باید در صحن علنی شورای شهر تهران ارائه شود و باید به مردم گفته شود که اعضا شورای شهر بوده اند و یا اینکه به عنوان شورای شهرداری فعالیت کرده اند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *