ویژگی های منحصر به فرد زرد آلو

23:40 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۰۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
زردآلود عاملی قوی برای در امان ماندن از سکته قلبی و مغزی است.
ویژگی های منحصر به فرد زرد آلوبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،زردآلو از نوبرانه‌های مفید این فصل است که حاوی املاح و موادمعدنی و نیز ویتامین‌های خاص و فیبر فراوانی برای سلامتی مان است. 
برای کاهش و کنترل فشار خونتان می‌توانید از این میوه خوشمزه استفاده کنید. 

می‌توانید با استفاده از زردآلو بدنتان را در برابر انواع سکته‌های قلبی و مغزی در امان نگه دارید و سیستم ایمنی بدنتان را در برابر انواع بیماری‌های تقویت کنید.

زردآلو مثل اکثر میوه‌های دیگر سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی مهمی است که فواید مختلفی برای سلامتی انسان دارند. این میوه منبع خوبی از ویتامین A. یا رتینول است که فواید مختلفی برای بدن دارد. این ویتامین محلول در آب به افتراق سلولی، رشد سالم جنین و تقویت بینایی کمک می‌کند، علاوه بر این در عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز نقش دارد و پوست و غشاهای مخاطی را سالم نگه می‌دارد. 

این ویتامین مهم حتی می‌تواند به درمان آکنه‌ها و مشکلات پوستی کمک کند.
خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولای ناشی از سن را کاهش داده و نقش موثری در حفظ استحکام استخوان‌ها ایفا می‌کند.ویتامین A. حتی برای عملکردهای عصب‌شناختی نیز مهم تلقی می‌شود. 

همچنین زردآلو به‌عنوان منبع خوبی از فیبر غذایی شناخته می‌شود که برای بدن مهم است. دریافت فیبر به عملکرد گوارشی مطلوب کمک می‌کند و می‌تواند فشار خون را کاهش دهد.
شکوه سربلوکی- متخصص تغذیه و رژیم درمانی
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *