فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد

9:19 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۰۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان گفت: در ادامه تحقیقات پرونده برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر با مامور راهنمایی و رانندگی، فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد.

احضار فرماندار ملایر به دادسراکامران حمزه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت:  در ادامه تحقیقات پرونده برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر با مامور راهنمایی و رانندگی، فرماندار ملایر به دادسرا احضار شد.

به گزارش ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان پیش از این به  گفته بود که حسب شکایت مأمورین پلیس راه محور همدان به ملایر مورخ ۴ / ۲ / ۹۶ در ساعت ۴۸: ۱۳ مأمورین در عین کنترل سرعت با دوربین، خودرو سواری که دارای سرعت ۱۳۷ کیلومتر بوده را متوقف کردند. با پیاده شدن راننده خودرو، افسر از راننده تقاضای مدارک می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو با معرفی خود به عنوان بخشدار جوکار و با عنوان اینکه خودرو فرمانداری است از ارائه مدارک توسط راننده خودداری می‌کند.

این مقام قضایی اظهار کرده بود مأمور راهنمایی و رانندگی در ادامه به سمت جلوی خودرو جهت اعمال قانون می‌رود که بخشدار با بیان عبارتی توهین آمیز به مأمورین، شخصاً به عنوان راننده سوار خودرو شده و ضمن برخورد با مأمور، مأمور بر روی کاپوت خودرو می‌افتد.


پس از آن بود که مرکز اطلاع رسانی پلیس استان همدان اعلام کرد که فرهاد جهانیان، بخشدار جوکار از توابع شهرستان ملایر در ارتباط با برخورد چندی پیش خودروی فرماندار ملایر با یک مامور راهنمایی و رانندگی، به اتهام تمرد نسبت به ماموران در حین انجام وظیفه، توهین، ایجاد ضرب و جرح عمدی مامور و تخریب اموال دولتی،به همراه دو نفر از کارمندان فرمانداری ملایر با قرار وثیقه در دادسرای عمومی انقلاب همدان روانه زندان شد.


سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی نیز در تشریح جزئیات این ماجرا با بیان اینکه مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد اعلام کرد که ادعای فرماندار ملایر مبنی بر دلجویی از مامور پلیس تاکنون محرز نشده است. 


انتهای پیام/


برچسب ها: کامران حمزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *