وقتی به تراکتورسازی آمدم هیچ سندی مبنی بر مالکیت در باشگاه نبود/ تراکتورسازی در زمان شفق، این چیزی نبود که حالا می‌بینید

12:22 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۰۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی نامه‌ای به شفق داد ولی در جریان جزئیات آن نامه نیستم.
محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد ادعای اخیر ناصر شفق مبنی بر مالکیت باشگاه تراکتورسازی، اظهار داشت: من خیلی در جریان این موضوع نیستم. وقتی من به باشگاه تراکتورسازی آمدم، شفق چند ماهی بود باشگاه را ترک کرده بود. از اعضای هیئت مدیره شنیدم که او نامه‌ای از زمان‌لو، مدیرعامل وقت کارخانه تراکتورسازی به همراه مبلغ یک میلیارد تومان پول گرفته بود تا این تیم را اداره کند.

وی ادامه داد: به‌جز این یک میلیارد تومانی که کارخانه داد، یک و نیم میلیارد هم فرمانده سپاه که پورجمشیدی بود به باشگاه تزریق کرد و یک و نیم میلیارد هم از مؤسسه جوانان خیر وام گرفتند. شنیدم یک میلیارد هم خود شفق آورده بود. باشگاه با این پول‌ها اداره شد ولی من نمی‌دانم مالکیتی در کار بود یا نه!

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی که پس از ناصر شفق، مدیرعامل این باشگاه شد، افزود: وقتی من مدیرعامل تراکتورسازی شدم هیچ سندی مبنی بر مالکیت شفق در باشگاه وجود نداشت. حتی اسناد مالی هم موجود نبود. تنها بدهی ۴ میلیارد و ۷۰۰ ملیونی بود که روی دست باشگاه مانده بود. ما سیستمی تشکیل دادیم و با کمک فدراسیون و ابهران، اسناد مالی تهیه کردیم و همه آن بدهی را تسویه کردم.

عضو فعلی شورای شهر تبریز در خصوص جزئیات نامه‌ای که مدیرعامل کارخانه به شفق داده بود، گفت: نمی دانم در نامه زمان‌لو به شفق چه چیزهایی نوشته شده بود ولی می‌دانم این نامه وجود داشت. من اصلا نامه را ندیدم. نمی‌دانم این نامه به معنی مدیرعاملی شفق بود یا مالکیت او بر باشگاه تراکتورسازی!

جعفری در خصوص این که در زمان او هم شفق اداعای مالکیت باشگاه را مطرح کرده بود، گفت:در زمان من هم شفق ادعای مالکیت کرد ولی موضوع خیلی زود تمام شد. وقتی من به باشگاه تراکتورسازی آمدم، این باشگاه فقط یک موسسه بود. AFC تیم لیگ برتری را به عنوان یک موسسه قبول نداشت. از این رو باشگاه را از موسسه به شرکت تبدیل کردیم. از طرفی لوگوی باشگاه را بعد از ۴۰ سال ثبت کردیم. بعد از من هم افراد دیگر کارهای دیگری کردند تا این تیم به این عظمت رسید. از این رو در زمان شفق، تراکتورسازی این تیمی نبود که حالا می‌بینید. امیدوارم موضوع مالکیت این تیم طوری مدیریت شود که در نهایت مردم آسیب نبینند.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به نفع این تیم باشد چرا که هر حکمی صادر شود می‌تواند روی مردم تبریز تاثیر بگذارد. امیدوارم به این تیم به عنوان تیمی مردمی نگاه شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *