رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه را بیشتر بشناسید

6:45 - 09 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۴۰۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متولد شهرستان دلفان استان لرستان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران است. 

سردار عبداللهی

۹۲ ماه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، بیش از ۱۵ سال فرماندهی رده‌های رزمی و بیش از ۱۷ سال مسئولیت در حوزه سازندگی و آبادانی کشور، در کارنامه سردار عبداللهی به چشم می‌خورد. 

او از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ فرماندهی گروه تخصصی کربلا از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را عهده‌دار بود و از اسفند سال ۹۲ تا کنون نیز فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را بر عهده گرفته است.

سردار عبداللهی

در تاریخ هشتم شهریور سال ۹۳ نیز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) یک درجه نظامی جدید اعطا کردند و بر این اساس، سردار عبدالهی با دریافت این درجه «سرتیپ تمام» شد.





منوچهرنوری
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
طرحی درباره اسکان موقت دارم بکجا مراجعه کنم؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
قرارگاه خاتم ابروی ایران را هزاران برابر افزایش داده است و ابروی دشمنانمان را بطور کامل برده است.افرین. این پیام مرا به گوش مقامات ارشد برسانید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *