کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید زمین در تهران/ دستگیری متهمان در زاهدان

13:21 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۹۹۴
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از انهدام باند ۴ نفره‌ای که اقدام به کلاهبرداری ۱۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از اعضاء یک شرکت تعاونی کرده بودند در زاهدان خبر داد.
زاهدانسردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ،گفت: در پی شکایت اعضا یک شرکت تعاونی از هیئت مدیره این شرکت مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی که در بهمن ماه سال ۹۵ صورت گرفته بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات گسترده در خصوص موضوع این پرونده، دریافتند تعداد ۴ نفر از اعضاء اصلی هئیت مدیره این شرکت تعاونی به بهانه خرید زمین در تهران مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از اعضاء شرکت اخذ و متواری شده اند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، کارآگاهان پلیس آگاهی از حضور اعضاء این باند در محدوده یکی از محله‌های شهر زاهدان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء آنها، با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خوذ اعتراف کردتد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *