رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سعی می‌‌کنیم حریف خطرناکی برای سایر تیم‌ها باشیم/ داستان امروز من و تأسیسات تکرار نمی‌شود!

11:53 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۹۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: با کم شدن بودجه کارمان دشوار است اما سعی می‌کنیم حریف خطرناکی برای تیم‌های دیگر باشیم.
وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی اظهار داشت: فعلا مشغول تمرین هستیم، قبل از ماه رمضان روزی 2 نوبت تمرین سخت داشتیم، بعد از ماه رمضان هم به خاطر روزه‌دار بودن بازیکنان روزی یک جلسه تمرین می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: با شرایط بودجه‌ای که داشتیم و از دست دادن چند بازیکن شرایط خوبی داریم و آماده هستیم تا لیگ شروع شود.
 
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص جدایی محمدرضا سنگ‌سفیدی از این تیم و پیوستن به مس سونگون عنوان کرد: در دنیایی حرفه‌ای هستیم و هر بازیکنی که تصمیم می‌گیرد قابل احترام است. از تمام بازیکنانی که با من کار کرده‌‌اند تشکر می‌کنم. بازیکنانی که الان با ما هستند هم بهترین‌اند.
 
شمسایی درباره اینکه برنامه‌اش برای فصل جدید لیگ برتر چیست، گفت: دیگر اشتباه سال گذشته را تکرار نمی‌کنم البته می‌دانیم که با کم شدن بودجه کارمان دشوار است اما سعی می‌کنیم حریف خطرناکی برای تیم‌های دیگر باشیم.
 
وی در مورد اینکه آیا تیمش را مدعی قهرمانی نمی‌داند، عنوان کرد: کار سخت است، تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون مهره‌های خوبی جذب کرده‌اند، حفاری هم همیشه تیم خطرناکی است. 
 
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا از تمدید قرارداش با این تیم پشیمان نیست، اظهار داشت: پشیمان نیستم، ما از نظر مالی روزهای خوبی را در تأسیسات داشتیم و یک سال هم این شرایط باشد مشکلی نیست، این داستان از طرف ما یکبار تکرار می‌شود و بار دومی ندارد. البته این مسائل ارتباطی با انگیزه و تلاش ما ندارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *