رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه اندازی سامانه ساخد در نیروی انتظامی

10:31 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۸۸۶
جانشین معاون بهداد نیروی انتظامی از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک ساخد (سازمان خدمات درمانی) در بخش دندانپزشکی نیروی انتظامی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار سعید موذن زاده در آیین رونمایی از «سامانه بیمه الکترونیک دندانپزشکی» درمانگاه حضرت قائم (عج) همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر، سامانه خدمات الکترونیک ساخد (سازمان خدمات درمانی) را بستر و زیر ساخت ارائه خدمات کیفی، سالم و بدون چالش برای کارکنان عنوان کرد و اظهارداشت: در اين طرح، سازمان پشتيباني کننده، ارائه دهنده و گيرنده خدمت از مزايا و تسهيلات اين سامانه اعم از افزايش نظارت ها،شفافيت خدمات،کاهش کسورات و خطاها همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه ها بهره مند مي شوند.

وی به موقعيت استراتژيک درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا و مجاورت آن با منازل مسکوني نيروهاي مسلح اشاره و اضافه کرد: اين مرکز درماني در مقياس يک بيمارستان کوچک به حجم قابل توجهي از مراجعان، خدمات ارائه مي کند.

جانشین معاون بهداد ناجا با اشاره به خدمات شاخص بخش دندانپزشکي درمانگاه حضرت قائم(عج) و تيم پزشکي مجرب از اين بخش به عنوان بازوي توانمند درمانگاه نام برد و اظهار اميدواري کرد: با راه اندازي سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکي در آينده اي نزديک شاهد ارتقاء استانداردها و رشد کمي و کيفي خدمات در اين بخش خواهیم بود.

در ادامه این مراسم، "بختياري" مديرکل اسناد پزشکي سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح استان تهران در تشريح مزاياي سامانه خدمات الکترونيک به حذف کسورات،دسترسي ساير مراکز درماني نيروهاي مسلح به سوابق درماني گيرندگان خدمت، حذف مراجعات حضوري بيمه شدگان به شعب مختلف سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح و پيشگيري از تخلفات و سوء استفاده ها اشاره کرد.

وی از توسعه خدمات الکترونيک ساخد در ساير مراکز درماني نيروهاي مسلح خبر داد و تصريح کرد : رويکرد ساخد در برنامه ششم توسعه، تعامل حداکثري با مراکز طرف قرار داد، تشکيل پرونده الکترونيک سلامت، سلامت محوري و تمرکز بر خدمات پيشگيرانه به ويژه در حوزه دندانپزشکي است.

سرهنگ "محمد شکري" رئيس درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا در ابتداي آيين رونمايي از سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکي ضمن ارائه گزارش مختصري از ظرفيت ها و خدمات اين مرکز درماني، يکي از مهم ترين اهداف نظام سلامت را رشد و ارتقاي متوازن تسهيلات و خدمات بهداشتي- درماني ذکر و خاطرنشان کرد: سامانه خدمات بيمه الکترونيک با نقش اثرگذاري که در کاهش هزينه ها، مديريت زمان و جلب رضايت گيرندگان خدمت دارد گامي در راستاي تحقق اين هدف محسوب مي شود.

گفتني است، سامانه بيمه الکترونيک دندانپزشکي براي اولين بار و به صورت پايلوت در مرکز تخصصي دندانپزشکي امام علي(ع) ناجا به مرحله اجرا درآمد و درمانگاه حضرت قائم(عج) ناجا به عنوان دومين مرکز درماني برخوردار از اين سامانه در ناجا و پنجمين مرکز در بين مراکز درماني نيروهاي مسلح تهران است.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *