رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک خریدار برای سپیدرود پیدا شده/ پاداش یک میلیاردی فعلا در حد حرف است

10:28 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت فوتبال استان گیلان آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت، مالکیت و برنامه حضور این تیم در لیگ هفدهم را اعلام کرد.
قربانعلی الماسخاله در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی درباره اینکه بالاخره تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود برای حضور در لیگ هفدهم چه شد و آیا قرار است خود هیئت فوتبال به تیمداری ادامه دهد، اظهار داشت: در حال حاضر یک خریدار پیدا شده و گروهی به نمایندگی از باشگاه در تهران با خریدار که یک بخش خصوصی است در حال مذاکره هستند.
 
وی درباره اینکه آیا مسئولان شهر رشت یک میلیارد تومانی را که برای صعود تیم به لیگ برتر اعلام کرده بودند، پرداخت کردند، گفت: فعلا که پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی فعلا در حد حرف است. در حال حاضر ما فردی به عنوان میرشهاب مومنی را به عنوان مدیرعامل باشگاه برای انجام امور اجرایی تعیین کرده‌ایم و اگر این پاداش پرداخت شود مکانیزم دادن آن به بازیکنان و کادرفنی را از طریق خود باشگاه تعیین می‌کنیم.
 
رئیس هیئت فوتبال استان گیلان درباره اینکه بالاخره نظر محمدی قرار است چه زمانی قرارداد خود را تمدید کند، عنوان کرد: نظر محمدی برنامه تمرینی خود را ارائه داده و از 15 یا 16 خرداد هم تمرینات تیم آغاز می‌شود و ما حتی مکان تمرین را هم مشخص کرده‌ایم. به محض اینکه وضعیت مالکیت باشگاه مشخص شود نظر محمدی هم قرارداد خود را تمدید می‌کند.
 
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط موجود آیا فکر نمی‌کنید زمان را از دست داده و نگران هشدار رئیس فدراسیون فوتبال نیستید، تاکید کرد: سپیدرود مشکل خاصی نداشته و بدهی زیادی هم ندارد. وضعیت ما به هیچ وجه با باشگاه‌های نفت تهران و استقلال خوزستان قابل مقایسه نیست. ما حتی چراغ خاموش کار خود را در نقل‌و‌انتقالات هم آغاز کرده‌ایم.
 

برچسب ها: سپیدرود رشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *