چگونه در تلگرام چت ویدئویی کنیم؟ / پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی / فکس یک سند از طریق گوشی هوشمند

14:24 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۸۷۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
کاهش چشمگیر حجم مصرفی اینترنت با غیر فعال کردن دانلود خودکار تلگرام، این موتورسیکلت از آینده آمده است، پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی و... از اخبار خواندنی فناوری امروز است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، کاهش چشمگیر حجم مصرفی اینترنت با غیر فعال کردن دانلود خودکار تلگرام، این موتورسیکلت از آینده آمده است، پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی و... از اخبار خواندنی فناوری امروز است.جزئیات را در ادامه بخوانید ....
 
کاهش چشمگیر حجم مصرفی اینترنت با غیر فعال کردن دانلود خودکار تلگرام

زومیت:  این اپلیکیشن در کنار تمام ویژگی‌های مثبت خود، «می‌تواند» قاتل ترافیک شما نیز باشد. هر چه تعداد کانال‌ها و گروه‌هایی که در آن‌ها عضو هستید؛ یا حتی هر چه تعداد تلگرام‌هایی که در منزل وجود دارند بیشتر باشد، پتانسیل این اپلیکیشن برای مصرف سریع حجم شما نیز بیشتر خواهد بود. با این حال اما، جای نگرانی نیست؛ چرا که شما می‌توانید با اعمال چند تغییر کوچک در تنظیمات برنامه، مشکل مصرف حجم تلگرام را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که احساس می‌کنید حجم بسته‌های اینترنت یا ترافیکتان زودتر از آنچه باید، تمام می‌شود؛ خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم.
 
دلیل مصرف بالای تلگرام
 
در تلگرام شما با فایل‌های مختلفی سروکار خواهید داشت. عکس، ویدیو، موزیک و‌... همگی از مواردی هستند که در طول روز بار‌ها با آن‌ها مواجه خواهید شد که در میان آن‌ها ویدیو‌ها و موزیک‌ها دارای حجم‌های نسبتا زیادی هستند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد و باعث مصرف چشمگیر تلگرام شما می‌شود این است که این اپلیکیشن، به‌صورت پیش‌فرض تمام فایل‌های دریافتی را به‌صورت خودکار دانلود می‌کند. این موضوع به این معنا است که وقتی یک ویدیو، موزیک یا موارد دیگر در کانال‌ها و گروه‌هایی که عضو آن‌ها هستید ارسال می‌شود، تلگرام به‌صورت خودکار آن را دانلود می‌کند. برای مثال اگر در یک کانال تفریحی ویدیویی عضو باشید که روزانه ۲۰ ویدیو ارسال می‌کند، تلگرام شما تمام این ۲۰ ویدیو را فارغ از حجم و اینکه آیا علاقه‌ای به آن دارید یا خیر، به‌صورت خودکار دانلود می‌کند در حالی که ممکن است اگر حق انتخاب داشتید، نهایت ۳ یا ۴ مورد از آن‌ها را برای پخش دانلود می‌کردید. حال این موضوع را به تمام فایل‌ها و تمام کانال‌هایی که در آن عضو هستید، بسط بدهید. با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که روزانه صد‌ها ویدیو و موسیقی و‌... به‌صورت خودکار در تلگرام شما (و البته دیگر اعضای خانواده) دانلود می‌شوند، بدون آنکه حتی نیمی از آن‌ها برایتان جالب باشند. این موضوع شاید در رابطه با عکس‌ها (به دلیل حجم کم) چندان مهم نباشد؛ اما ویدیو‌ها و موزیک‌هایی که حجم‌های نسبتا بالایی دارند، بهتر است به‌صورت خودکار دانلود نشوند و بعد از خواندن توضیح ویدیو یا نام خواننده و تن‌ها در صورت تمایل دانلود شوند.
 
راه حل
 
 

برای حل این موضوع، کافی است به Setting تلگرام مراجعه کنید و وارد بخش Data And Storage شوید. بعد از ورود به این صفحه، در همان بخش بالایی، دو گزینه تحت عنوان When Using Mobile Data (تنظیمات دانلود خودکار در اینترنت سیم‌کارت) و When Connected On Wi-Fi (تنظیمات دانلود خودکار در اینترنت وای‌فای) را مشاهده خواهید کرد. با لمس هر گزینه، لیستی شامل فرمت‌های فایلی (عکس، ویس مسیج، ویدیو، فایل، موزیک، گیف) مشاهده خواهید کرد که با برداشتن تیک مربوط به هرکدام و لمس گزینه‌ی Save می‌توانید دانلود خودکار آن فایل را غیرفعال کنید. پیشنهاد ما این است که به‌جز عکس‌ها و ویس‌ها، دانلود خودکار تمام موارد دیگر را غیرفعال کنید تا دیگر شاهد هدر رفتن حتی یک مگابایت برای فایل‌هایی که نیازی به آن‌ها ندارید، نباشید و تن‌ها ویدیوها، گیف‌ها، موزیک‌ها و فایل‌هایی را که مایل به استفاده از آن‌ها هستید، دانلود کنید.
 
دیگر اعضای خانواده را فراموش نکنید

اگر مشترک اینترنت ADSL و خانگی هستید و علاوه بر خودتان، دیگر اعضای خانواده نیز مشغول استفاده از اینترنت (تلگرام) هستند، شدیدا توصیه می‌کنیم که این تغییرات را برای آن‌ها نیز اعمال کنید. از آنجایی که دانلود خودکار به‌صورت پیش‌فرض فعال است، مطمئنا در بین اعضای خانواده حداقل یک نفر (مخصوصا پدر‌ها و مادرها) وجود دارد که به دلیل آگاهی نداشتن از این موضوع یا سر درنیاوردن از تنظیمات تلگرام، دانلود خودکار را خاموش نکرده باشد. همین یک نفر کافی است تا با وجود تمام صرفه‌جویی‌هایی که در مصرف حجم می‌کنید، شاهد اتمام سریع ترافیک اینترنت باشید. دقت داشته باشید که با خاموش کردن دانلود خودکار هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نخواهد شد و تن‌ها تفاوتی که رخ می‌دهد، این خواهد بود که کاربر ابتدا توضیح فایل مورد نظر را می‌خواند و سپس تن‌ها در صورت تمایل یا علاقه به آن فایل اقدام به دانلود آن می‌کند.

با این عینک راحت بخوابید!

مهر: شرکت Sana Health عینک خواب ساخته است. سازنده این عینک به کاربران خود قول می‌دهد پس از ۱۰ دقیقه استفاده از آن به خوابی عمیق فروروند.

البته عینک سانا فقط محافظی در برابر نور نیست. این عینک با قابی شبیه هدست واقعیت مجازی مکانیسم‌های مختلفی برای شبیه سازی صوتی وبصری در خود دارد. این شبیه سازی ها، الگوهایی را در مغز ایجاد می‌کنند که در چرخه‌های طبیعی خواب وجود دارند.

به این ترتیب وضعیتی استراحت عمیق را تلقین و بیخوابی را دور می‌کند. این شرکت همچنین دارای یک ماسک خواب است که می‌تواند نوسان‌های سیستم عصبی فرد را کنترل و برهمین اساس شبیه سازی صوتی و تصویری مخصوص فرد ارائه کند.

در حال حاضر این شرکت مشغول آزمایش دستگاه روی ورزشکاران است.
 
 

رزولوشن تلویزیون و تلفن همراه ۳ برابر می‌شود
 
فایننشال اکسپرس: محققان موفق به ارایه سطح تغییر رنگ دهنده جدیدی شده اند که از طریق ولتاژ الکتریکی می‌توان آن را تنظیم کرد.

این نوآوری می‌تواند به سه برابر شدن رزولوشن تصاویر در تلویزیون، تلفن همراه و سایر سیستمهای مشابه منجر شود.

به طور کلی نمایشگر این نوع دستگاه‌ها از صد‌ها هزار پیکسل تشکیل شده اند که رنگهای مختلفی را برای ارایه تصویر نهایی نمایش می‌دهند.

با استفاده از فناوریهای فعلی، هر یک از این پیکس‌ها شامل سه زیرپیکسل (قرمز، سبز و آبی) است. اما حالا محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی این فناوری را هم قدیمی کرده اند. کاری که آن‌ها ارایه کرده اند چیزی نیست جز تنظیم این رنگ‌ها که در نهایت می‌تواند به سه برابر شدن رزولوشن تصاویر نهایی منجر شود.

آن‌ها نشان داده اند که می‌توان رنگ هر زیرپیکسلی را با به کارگیری ولتاژهای متغیر به رنگهای دیگری تغییر داد. در واقع اکنون امکان تغییر یک زیرپیکسل قرمز به آبی فراهم شده است.

نکته مهم دیگر این است که حالا این امکان مهیا شده که با حدف سه زیرپیکسل استاتیک (ثابت) که هم اکنون در نمایشگر‌ها به کار گرفته می‌شوند، اندازه پیکسل‌ها را تا سه برابر کاهش داد.

محققان پیش بینی می‌کنند این فناوری جدید نه تن‌ها بر صنعت ساخت تلویزیون و تلفن همراه اثر داشته باشد بلکه هدستهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را هم دگرگون کند. در این دستگاه‌ها به رزولوشن بسیار بالا نیاز است، زیرا آن‌ها فاصله بسیار اندکی با چشم دارند.
 
 

مسافران با استفاده از کارت هوشمند کرایه خود را الکترونیکی پرداخت کنند
 
دانا: داود دوستی اظهار داشت: برای بهره وری از ناوگان حمل و نقل دورن شهری، هوشمند سازی تاکسیرانی در الویت سازمان قرار دارد و از سال ۹۵ ما این اقدام را شروع کرده ایم.

وی گفت: تاکسی‌ها با استفاده از دستگاه هوشمند GPS و پرداخت الکترونیک مسافران می‌توانند کرایه خود را با استفاده از کارتخوان حساب کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک تاکید کرد: سامانه هوشمند تاکسیرانی مشتمل بر تامین و نصب دستگاه تاکسی متر، رابط پرداخت آنلاین و آفلاین کرایه در تاکسی، سامانه‌های گزارش گیری AVL و AFc مطابق با به‌روزترین تکنولوژی در صنعت حمل و نقل دنیا است که روند پیاده سازی آن از سال گذشته برروی تاکسی‌ها به صورت پایلوت آغاز و به همت مدیران بانک شهر و شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: هوشمند سازی تاکسیرانی نه تن‌ها سبب رفاه حال شهروندان و رانندگان تاکسی می‌شود بلکه خدمات رسانی به مردم تسریع می‌یابد و همچنین سبب تسهیل در نظارت بر فعالیت تاکسی‌ها می‌گردد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک با اشاره به یکی از مزیت‌های سیستم مدیریت ناوگان تاکسی GPS، افزود: این سیستم به شهروندان و رانندگان کمک می‌کند تا از طریق شناسایی مسیرهای کم ترافیک، سرویس‌رسانی دقیق‌تر و منسجم‌تری را ارائه و کنترل دقیقه‌ای و لحظه‌ای داشته باشند.

وی گفت: دریافت تسهیلات بانکی، دریافت لوازم مصرفی خودرونظیر لاستیک، روغن، باطری و ... بصورت اقساط، بهره مندی از خدمات ویژه تعمیرگاه‌های ایران خودرو و سایپا از مزایای استفاده از دستگاه کارت خوان برای رانندگان امکان پذیر است.

دوستی افزود: این کارت‌های قابل استفاده در تاکسی، اتوبوس، مترو، نانوائی‌ها و شبکه تخفیف همیان می‌باشد و کرایه مسافر بصورت آنی به حساب واریز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرستان قرچک به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌دهی برای رضایتمندی شهروندان انجام می‌شودف تا مسافران با خیال راحت مسیر خود را طی کنند.
 
 

آموزش چت ویدیویی در تلگرام

 آی‌تی‌رسان: ویدیو‌های کوتاه در تلگرام همراه با صدا ضبط می‌شوند و دقیقا مانند ارسال Voice عمل می‌کنند. تلگرام به سرعت این ویدیو‌ها را پردازش می‌کند و نمایش آن‌ها مانند تصاویر متحرک به صورت اتوماتیک خواهد بود.

برای ساخت و ارسال ویدیو‌های کوتاه در تلگرام باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

 اپ تلگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
 
حساب کاربری شخص مورد نظری را که می‌خواهید برایش ویدیو کوتاه بفرستید، باز کنید.
 
بر روی دکمه ارسال voice کلیک کنید تا آیکون آن از میکروفون به دوربین تغییر پیدا کند.
 
 

انگشت‌تان را بر روی آیکون دوربین نگه‌دارید. در این صورت صفحه دایره شکلی نمایان می‌شود که نمای دوربین را به شما نشان می‌دهد و عملیات ضبط آغاز می‌گردد.
 
 برای متوقف کردن ضبط فیلم باید انگشت‌تان را از روی دکمه دوربین بردارید. در این صورت فیلم کوتاه شما به سرعت برای شخص مورد نظرتان ارسال خواهد شد.
 
 
 

برای استفاده بهتر از این قابلیت به نکاتی که در ادامه قرار داده‌ایم، توجه کنید.

۱- قابلیت ضبط فیلم کوتاه به صورت هندزفری و بدون نگه‌داشتن انگشت بر روی دکمه وجود دارد. برای انجام این کار می‌توانید دکمه ضبط ویدیو را به سمت بالا سوایپ کنید و برای توقف بر روی آیکون توقف کلیک کنید.
 
۲- ضبط ویدیو کوتاه توسط دو دوربین سلفی و اصلی امکان‌پذیر است. برای تعویض دوربین می‌توانید هنگام ضبط ویدیو بر روی آیکونی که در سمت چپ با علامت فلش قرار گرفته کلیک کنید.
 
۳- در صورتی که نمی‌خواهید ویدیو شما همراه صدا ضبط شود، باید ضبط ویدیو را به صورت هندزفری انجام دهید و پس از اتمام آن، با کلیک بر روی ویدیو که به صورت دایره شکل قرار گرفته، ویدیو را به صورت بی‌صدا بفرستید.
 
 ۴ -  برای غیرفعال کردن گزینه دانلود و نمایش اتوماتیک ویدیو‌های کوتاه وارد منوی تنظیمات شوید و از آن‌جا در بخش Data and storage تنظیمات مربوط به Video Messages را تغییر دهید.
 
 ۵ -برای کنسل کردن ارسال ویدیو کوتاه، هنگامی که انگشت‌تان را برای ضبط نگه‌داشته‌اید باید به سمت چپ سوایپ کنید.

چگونه یک سند را از طریق گوشی هوشمند فکس کنیم؟

کلیک: بهتر است قبل از هر چیز بدانید که شما نمی‌توانید از کانکشن اینترنت موبایل خود به عنوان یک دستگاه فکس یا مودم Dial-up استفاده کنید. برای این کار نیاز است تا از یک اپلیکیشن یا سرویس جانبی برای ارسال فکس استفاده نمایید. درست همان طور که شما عمل فکس را از طریق کامپیوتر خود انجام می‌دهید.

هزینه‌ها

شما نمی‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که به شما اجازه دهد تا بی نهایت فکس به صورت رایگان ارسال نمایید. اگر شما بخواهید از چنین اپلیکیشن هایی به صورت روزمره استفاده کنید، برایتان هزینه بردار خواهد بود. البته برخی اپلیکیشن‌ها ممکن است به شما اجازه دهند تا تن‌ها چند صفحه را به طور رایگان برای مخاطب خود ارسال کنید. این سرویس‌ها یک رابط گرافیکی که شامل دکمه‌های شماره تلفن است به شما ارائه می‌دهد. گوشی هوشمند شما نمی‌تواند به عنوان یک مودم Dial-up عمل کند؛ بنابراین سرعت انجام این فرایند سنگین بستگی به سرورهای اپلیکیشن شما دارد.

اگرچه همان طور که گفته شد چنین اپلیکیشن هایی می‌تواند برای شما هزینه داشته باشد. اما می‌تواند در بودجه شما صرفه جویی کند و فرایند فکس کردن را نسبت به شیوه سنتی برایتان آسان‌تر سازد. در شیوه سنتی شما باید یک دستگاه فکس برای خود خریداری کنید و آن را به یک خط تلفن وصل نمایید یا این که با پرداخت هزینه‌ای از دستگاه فکس عمومی در کافی نت‌ها استفاده کنید. اگر شما قصد داشته باشید که تعداد کمی فکس ارسال کنید بنابراین استفاده از شیوه‌های سنتی نسبت به استفاده از یک اپلیکیشن به مراتب برایتان پرهزینه‌تر خواهد بود.

علاوه بر این شما با استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی در این زمینه می‌توانید تمام کار‌ها را به صورت الکترونیکی انجام دهید. شما می‌توانید سندهای پی‌دی‌اف را به گوشی خود منتقل کرده و آن‌ها را فکس نمایید. هم چنین می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی خود از سندهای مورد نظر عکس گرفته و سپس آن‌ها را فکس کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون

برای یافتن اپلیکیشن هایی در این زمینه کافی است تا کلمه "fax” را در اپ استور سرچ کنید. با انجام این کار مجموعه‌ای از اپلیکیشن هایی که در این زمینه وجود دارند، برایتان لیست خواهند شد. اما هیچ کدام از آن‌ها رایگان نیستند. برخی از آن‌ها نیز قبل از آن که مبلغی بابت فکس کردن از شما دریافت کنند چند صفحه محدود را به صورت رایگان برایتان فکس می‌نمایند.

اما مشکل بزرگ تری وجود دارد. در بیشتر مواقعی که شما به فکس کردن احتیاج پیدا می‌کنید، سند شما شامل اطلاعات بسیار شخصی می‌باشد که قرار است به مراکز دولتی یا درمانی ارسال گردد که پس از فکس کردن آن‌ها می‌توانند از این اطلاعات شخصی شما استفاده کنند.

اما مسئله این جا است که شما نباید به هر اپلیکیشنی که در زمینه ارسال فکس وجود دارد اعتماد کنید؛ بنابراین در ادامه توصیه هایی در این رابطه برای شما داریم.
 
 

کاربران حرفه ای: RingCentral Fax

اگر شما در همه حال مشغول ارسال فکس‌های مهم هستید یا برای شرکتی کار می‌کنید و در جستجوی انتخاب یک سرویس مناسب برای ارسال فکس‌های سازمانی خود هستید، RingCentral Fax که بخشی از آن متعلق به سیسکو و AT&T است شاید بهترین انتخاب برای نیازهای شما باشد. به خصوص این که نرم افزار این شرکت دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار عالی است و چندین کاربر را با چندین خط فکس مجزا پشتیبانی می‌کند.

هم چنین این شرکت یک اپلیکیشن بسیار جذاب دارد که ممکن است یکی از بهترین راه‌ها در زمینه ارسال فکس باشد. البته شما می‌توانید به جای فکس از سرویس ایمیل این اپلیکیشن نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن شامل بسیاری از امکاناتی است که شما می‌توانید تصورش را بکنید. از جمله امکان ادغام با اوت لوک، گوگل درایو و دراپ‌باکس. علاوه بر این همان طور که گفته شد امکانات امنیتی بسیاری در این اپلیکیشن گنجانده شده است که می‌تواند برای کسب و کارهای مختلف یا افرادی که اقدام به ارسال اطلاعات مهم و امنیتی می‌کنند، مفید باشد.

البته اگر شما قصد ارسال تعداد اندکی فکس را داشته باشید می‌توانید از یکی از پلن‌های ارزان قیمت آن که ماهیانه ۷ دلار است، استفاده کنید و پس از گذشت یک یا دو ماه استفاده خود را از این پلن متوقف کنید.

کاربران معمولی:

اگر به طور کلی تعداد ایمیل هایی که شما ارسال می‌کنید اندک هستند. شما می‌توانید از eFax استفاده کنید. از آن جایی که eFax اساسا مخترع ارسال فکس‌های دیجیتالی است یک شرکت شناخته شده محسوب می‌شود. این شرکت دارای یک اپلیکیشن موبایل خوب در این زمینه است که توسط آن می‌توانید هم فکس ارسال کنید و هم فکس دریافت کنید.

اگر شما غالبا نیاز به ارسال ایمیل دارید، ما به شما MyFax را پیشنهاد می‌کنیم که به شما اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه‌ای تا حدود ۱۰ صفحه فکس ارسال نمایید. اگرچه این تعداد چندان زیاد به نظر نمی‌رسد، اما این تعداد صفحه بیشتر از آن چیزی است که هر کاربر در هر ماه، در طول یک سال ارسال می‌کند. اگر شما احتیاج به ارسال تعداد صفحات بیشتری در هر ماه دارید، در نتیجه می‌توانید از پلن‌های دیگر این اپلیکیشن استفاده کنید.

هر دو شرکت ارائه دهنده این اپلیکیشن‌ها از شهرت جهانی برخودار هستند و سال‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر چه ممکن است ویژگی‌های امنیتی که در RingCentral وجود دارد در این دو اپلیکیشن وجود نداشته باشد، اما نیازی نیست که درباره حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود در این دو اپلیکیشن نگران باشید.
 
 

ارسال فکس از طریق ایمیل

اگر شما از ویندوز فون، بلک‌بری، یک Fire Tablet یا هر سیستم عامل دیگری استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید در سایت‌های Ringcentral، eFax و Myfax ثبت نام کنید و سپس از وب سایت آن‌ها برای ارسال فکس استفاده کنید یا با استفاده از ویژگی ایمیل از فکس آن‌ها بهره ببرید.

تقریبا تمام سرویس دهنده هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به شما اجازه می‌دهند تا فکس‌ها را به وسیله ایمیل کردن یک سند به شماره‌ای که قصد ارسال فکس به آن را دارید، ارسال کنید. برای مثال اگر شما تمایل دارید چیزی را به شماره ۸۰۰ - ۵۵۵ - ۱۲۱۲ ارسال کنید. کافی است تا سند خود را به آدرسی مشابه somefaxservicehere.com@ ۸۰۰۵۵۵۱۲۱۲ ارسال کنید. (این آدرس فقط یک مثال است.) ارسال فکس از طریق ایمیل بدان معنا است که هر شخصی توسط هر دستگاه موبایلی می‌تواند بدون نصب اپلیکیشن اضافی، به راحتی فکس‌های خود را ارسال کند.

این موتورسیکلت از آینده آمده است
 
نیواطلس: بخش موتورسازی بی ام دبیلیو در ادامه رونمایی از محصولات مفهومی خود که در قالب پروژه Vision Next ۱۰۰ ارایه می‌شود از مدل پیش ساخته موتورسیکلتی رونمایی کرده که با تکیه بر پیشرفته‌ترین فناوریهای روز دنیا ساخته شده است.
 
این محصول دیدنی همچون اسکوتر C. ۶۵۰ که پیشتر توسط بی ام دبیلیو رونمایی شده، سطحی از فناوری پیشرفته متعلق به آینده لقب گرفته که گویی از زمان پیش رو آمده است.

همانطور که می‌توان پیش بینی کرد این موتورسیکلت مفهومی از نوع برقی است که بسته باتری آن در راستای قسمت پایین محصول تعبیه شده است. مهندسان بی ام دبیلیو محصول جدیدشان را به گونه‌ای ساخته اند که موتور برقی آن، نیروی محرکه لازم را به چرخ عقبی منتقل می‌کند. این انتقال قدرت توسط یک نوار تسمه مخصوص صورت می‌گیرد.

در طراحی این موتورسیکلت به نکات جالبی توجه شده است. به عنوان مثال در کناره‌ها شاهد پنلهایی هستیم که به عنوان محافظهای آیرودینامیک عمل می‌کنند.

استفاده از نمایشگر لمسی که در آن انبوهی از اطلاعات مورد نیاز موتورسیکلت سوار ارایه می‌شود از دیگر ویژگیهای دیدنی این محصول مفهومی است. این نمایشگر که قابل برنامه ریزی است اطلاعاتی نظیر سرعت، مسیریابی و وضعیت باتری را نمایش می‌دهد.
در این موتورسیکلت خبری از سیستم احتراقی نیست و به همین دلیل فضای لازم برای جاسازی باتری وجود دارد.
 
 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *