رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک بعد از ماه رمضان

10:34 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۸۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: به طور حتم این انتخابات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، زمان انتخابات فدراسیون ژیمناستیک همچنان نامشخص است و وزارت ورزش تاریخ مشخصی را برای برگزاری این انتخابات تعیین نکرده است.
 
شروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌‌وگو با میزان، در خصوص این مسئله اظهار داشت: در حال حاضر مدارک نامزدها در کمیسیونی که به همین منظور در وزارت ورزش تشکیل شده در حال بررسی است و این کمیسیون صلاحیت یا عدم صلاحیت نامزدها را مشخص خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: البته قبول دارم انتخابات فدراسیون ژیمناستیک بیش از حد به تاخیر افتاده اما فرایندی که در حال حاضر در کمیسیون بررسی صلاحیت نامزدها انجام می‌شود یک فرایند متداول است و برای انتخابات همه فدراسیون‌ها این فرایند باید انجام بگیرد.
 
اسبقیان در خصوص این که چه زمانی انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هنوز تاریخی را برای این منظور اعلام نکرده اما به طور حتم این انتخابات بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد چون بیشتر کسانی که رای می‌دهند از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و با توجه به این که روزه هستند حضورشان در تهران باعث می‌شود نتوانند فرایض این ماه را به جا بیاروند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *