رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به خود می‌بالم که اجرای برنامه از حرم امام رضا (ع) نصیبم شد/ قبل از اجرا، جلوی پنجره فولاد نماز می‌خوانم

12:00 - 08 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۷۰۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجری برنامه "شهر عزیز" با اشاره به اینکه پیش از اجرا، جلوی پنجره فولاد نماز می‌خواند، گفت: به خود می‌بالم که اجرای برنامه از حرم امام رضا (ع) نصیبم شد.
کاظم احمدزادهکاظم احمد‌زاده مجری و تهیه کننده برنامه "شهر عزیز" ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: اجرای برنامه "شهر عزیز" از مشهد مقدس لطفی است که خداوند در حق من داشته است و می‌توان گفت که بخش زیادی از کار در چنین مکان‌هایی، انجام شده است به معنای آن که وقتی انسان در چنین فضای و در جوار حضرت رضا (ع) قرار می‌گیرد، طبیعتاً لطف آن حضرت هم شامل حال فرد می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که در چنین مکان‌های مقدسی برنامه‌ای تولید می‌شود و مردم آن را می‌بینند، باید بدانند که حتی یک درصدش هم مربوط به آن فرد نیست بلکه به لطف آن امام بزرگوار مربوط می‌شود.

احمدزاده توضیح داد: اجرای برنامه در مکان مقدسی مانند حرم امام هشتم(ع) خیلی لذت بخش است و یکی از لذت‌های من زمانی است که به حرم مطهر آقا امام رضا (ع) وارد می‌شوم و در این هنگام، زیارت "امین الله" و همچنین دو رکعت نماز جلوی پنجره فولاد می‌خوانم و برای اجرای برنامه می‌روم و دوباره زمانی که بخواهم بازگردم، همین اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: همیشه در هنگام ورود، از امام هشتم (ع) کمک می‌خواهم تا آن مطالبی را که باید بگویم، بر زبانم جاری کنند تا مردم بتوانند آن‌ها را بشنوند و هنگام بازگشت هم از لطف ایشان تشکر می‌کنم که این لطف و مرحمت را در حق من روا داشتند.

این مجری پیشکسوت عرصه تلویزیون خاطرنشان کرد: به خودم می‌بالم که در میان همکارانم، توفیق اجرای برنامه از حرم مطهر امام رضا (ع) نصیب من شده است که طبیعتا این موضوع به دعای مردم، دعای پدر و مادرم و لطف امام رضا (ع) مربوط است.

گفتنی است، ویژه برنامه "شهر عزیز" در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 19:50 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *