رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس بحرین به بیرونیِ منزل شیخ عیسی قاسم وارد شده است/ متحصنین را قلع و قمع کردند

14:45 - 07 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۶۸۳
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بر حسب اخباری که به ما رسیده نیروهای پلیس بحرین وارد اندرونی شیخ عیسی قاسم نشدند و پیام فرستادند که ما نمی‌خواهیم متعرض شیخ عیسی قاسم شویم.
آیت الله کعبی
آیت الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه یورش ظالمانه و وحشیانه نیروهای آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم و تحصن کنندگان میدان الفداء که ناقض رفتارهای یک دولت عضو سازمان ملل است، نقطه عطف مهمی در مسیر نهضت مردم بحرین است، اظهار کرد: بر حسب اخباری که به ما رسیده پلیس بحرین به بیرونیِ منزل شیخ عیسی قاسم وارد شده و همه افراد متحصن آنجا را قلع و قمع، شهید و زخمی کرده و صد‌ها نفر را نیز بازداشت کرده است؛ آن‌ها وارد اندرونی منزل شیخ عیسی قاسم نشدند و پیام فرستادند که ما نمی‌خواهیم متعرض شیخ عیسی قاسم شویم.

وی افزود: رفتار پلیس بحرین نشان دهنده وحشت رژیم بحرین از عواقب خطرناک و بازتاب‌های ملی و بین المللی تعرض به شیخ عیسی قاسم است.

آیت الله کعبی همچنین گفت: علی رغم جنایتهای بزرگی که این‌ها مرتکب شدند ادعا می‌کنند که متعرض شخصیت شیخ عیسی قاسم نشدند؛ اما هیچ اطلاع درست و تماس و ارتباطی با ایشان وجود ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه ما بار‌ها اعلام کرده ایم که تعرض به شیخ عیسی قاسم تعرض به شیعیان و تعرض به حوزه‌های علمیه نجف و قم است، عنوان کرد: رژیم بحرین به خاطر امر دینی و مقدس "خمس" شیخ عیسی قاسم را محکوم می‌کند؛ آن‌ها حقیقتا می‌خواهند که یک مذهب و مکتب و مردم دلبسته به اعتقاد اصیل حق را محکوم کنند.

وی در پایان با بیان اینکه شیخ عیسی قاسم می‌تواند نماد امنیت ملی، وحدت ملی و هویت ملی بحرین باشد، خاطرنشان کرد: به قطع آسیب رساندن به رهبر دینی مردم مظلوم بحرین، عواقب بدی برای حاکمان رژیم بحرین خواهد داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *