رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه چهارم توسعه قضایی به زودی تصویب و ابلاغ می‌‏شود

15:25 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۳۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به نهایی شدن برنامه چهارم توسعه قضایی از ابلاغ آن در آینده نزدیک توسط ریاست معزز قوه قضاییه خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، اولین نشست معاونین و مدیران معاونت راهبردی این قوه به ریاست محمد باقر ذوالقدر با هدف برآورد تجزیه و تحلیل عملکرد قوه قضاییه در سال 1395 برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ضمن تقدیر از حضور کم‌نظیر ملت بصیر و مقاوم و خداجوی ایران اسلامی در انتخابات و عرض تبریک به  مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و رییس جمهور منتخب؛ به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: از اولویت های رییس جمهور منتخب کار و تلاش مضاعف برای برطرف کردن مشکلات کشور و مبارزه جدی  با مفساد و آسیب های اجتماعی است.

همچنین در این نشست معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به نهایی شدن برنامه چهارم توسعه قضایی از ابلاغ آن در آینده نزدیک توسط ریاست قوه قضاییه خبر داد.

ذوالقدر از تصویب و ابلاغ برنامه چهارم توسعه قضایی در آتیه نزدیک به عنوان سند راهبردی یاد کرد و بیان داشت : تلاش شده این برنامه متناسب با امکانات مادی و همچنین منطبق با توانمندی های دستگاه قضایی و با رعایت قابلیت اجرا و شاخص های ارزیابی تدوین گردد.

وی عنوان کرد: برنامه چهارم توسعه قضایی برنامه‌ای غیرمتعارف با بودجه موجود نخواهد بود.

معاون راهبردی قوه قضاییه در پایان اولویتهای معاونت راهبردی در سال جاری را ساماندهی کادر اداری معاونت برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور عنوان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *