هاشمی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا کمتر از سه ماه دیگر برگزار می شود

13:11 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۲۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید حداکثر تا سه ماه آینده انتخابات کمیسیون ورزشکاران را بر اساس مفاد این اساسنامه برگزار کنیم.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی بعد از اتمام شصت و ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات این نشست اظهار داشت: بحث‌های مختلفی در این نشست مطرح شد که مهمترین موضوع بحث برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بعنوان یکی از حساسترین و فعال‌ترین کمیسیوهای این کمیته و حتی کمیته بین المللی المپیک (IOC) بود.
 
وی افزود: خوشبختانه پس از چند بار بررسی و اصلاح و ارسال، اساسنامه تنظیم شده کمیسیون ورزشکاران مورد تایید کمیته بین المللی المپیک IOC قرار گرفت و حال طبق آن باید حداکثر تا سه ماه آینده انتخابات این کمیسیون را بر اساس مفاد این اساسنامه برگزار کنیم. در اولین فرصت دبیرخانه انتخابات کمیسیون را تشکیل داده و شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات و همچنین کاندیداتوری ورزشکاران را به فدراسیون‌ها و ورزشکاران واجد شرایط رسما اعلام می‌کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: اعضای این کمیسیون که در انتخاباتی کاملا آزاد و توسط خود ورزشکاران انتخاب خواهند شد به مدت چهار سال در این کمیسیون فعالیت داشته و به بررسی مطالبات و درخواست‌های ورزشکاران می‌پردازند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *