برگزاری گسترده‌ترین دوره‌ مجازی سواد آموزی کشور

12:43 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۲۷۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از برگزاری گسترده‌ترین دوره‌ مجازی کشور توسط سازمان نهضت سواد آموزی و جهاد دانشگاهی خبرداد.
سواد آموزیبه گزارش گروه جامعه ،علی باقر‌زاده با اشاره به اینکه بیش از ۵۴ هزار آموزش‌دهنده در دوره‌های توانمند‌سازی سازمان نهضت شرکت کرده اند، افزود: این فعالیت از گسترده‌ترین اقداماتی است که تاکنون در کشور انجام شده است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر است هر آموزش دهنده ۱۲۶ نفر ساعت از طریق این سامانه مجازی دوره ببیند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان این که یک‌سوم فیلم‌های عمومی و تخصصی بارگذاری شده است، تصریح کرد: برای جلوگیری از ترافیک شبکه، از بار‌گذاری یکباره تمامی مطالب درسی خودداری کرده ایم و فیلم‌ها را به تدریج روی سایت قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: آموزش‌دهندگان نباید هیچ هزینه‌ای بجز ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومانی که در نظر گرفته شده، پرداخت نمایند.

باقرزاده با اشاره به اینکه ۱۲۰ فیلم کوتاه از ۳۰۰ فیلم تاکنون ارائه شده است، تصریح کرد: آموزش‌دهندگان باید این دوره‌ها را گذرانده و از تیر ماه ارزشیابی شوند که با توجه به حجم مطالب می‌توان کمی زمان را تغییر داد.

وی تأکید کرد: آموزش‌دهندگان باید برای ادامه فعالیت با سازمان نهضت حتماً در این دوره‌های توانمندسازی پذیرفته شوند و اگر نمره آن‌ها در آزمون اول به حد نصاب نرسد باید در دفعات بعدی این ارزشیابی را انجام دهند که برای این امر هزینه دریافت می‌شود و تا زمانی که آموزش دهندگان در دوره‌ها قبول نشوند امکان همکاری با نهضت را ندارند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: آموزش‌دهندگانی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند با مراجعه به مراکز جهاد دانشگاهی استان خود فایل‌ها را در قالب cd یا فلش دریافت کرده و از آن استفاده کنند، البته نباید پولی برای این کار از آن‌ها دریافت شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *