تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

11:19 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۲۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خودروی کاپرا 2 به عنوان یکی از آفرودهای تولید داخل بازار ایران، توسط خبرنگاران حوزه خودرو در طالقان تست و بررسی شد.
به گزارش خبرنگار  گروه اقتصاد ، خودروی کاپرا 2 که اخیرا با تغییرات در طراحی داخلی و بدنه، اضافه شدن برخی آپشن ها و همینطور اضافه کردن 20 سانتی متر به طول خودرو که سبب جادارتر شدن کابین و قسمت حمل بار این خودرو شده است، توسط گروه بهمن عرضه خواهد شد.

این خودرو با تغیرات ظاهری، چهره بسیار جذابتر و خشن تری به خود گرفته و به نسبت نسل قبلی دارای جذابیت های بیشتری برای یک خودرو آفرود است.

طراحی کاپرا 2 مانند آفرودهای معروف دارای ابهت و گیرایی خاصی است و از دور دی لایتهای زیبای آن، چهره متفاوتی نسبت به نسل قبلی به این خودرو داده است.

کاپرا 2 کابین جادارتر و البته زیباتری دارد و به نسبت رقبای هم قیمت خود دارای آپشنهای مناسب و کیفیت بالای تریم داخل کابین است.


مشخصات فنی

این خودرو که از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه، با حجم موتور 2378سی سی، و با حداکثر قدرت 130 اسب بخار در 5252 دور در دقیقه، و گشتاور  205 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه بهره می برد، مصرف ترکیبی 12 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و صفر تا 100 را در 16 ثانیه به ثبت رسانده است.

کاپرا 2 حدود 5080 طول - 1750 عرض - 1735 ارتفاع دارد و وزن آن هم 1720 کیلوگرم است که یک باک با ظرفیت 74 لیتری هم دارد.

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

از اپشنها و تجهیزات این خودرو می توان به مه شکن جلو وعقب - فرمان قابل تنظيم - سيستم تهويه مطبوع - قفل مرکزی و ريموت کنترل - آينه های جانبی برقی - شيشه بالابر برقی – مشخصات قابل سفارش: گارد ريل استيل - سنسور دنده عقب - سیستم مولتی مدیا همراه با نویگیشن – کیسه هوا راننده و سرنشین- ترمز ضد قفل و سيستم کنترل پايداری خودرو، دی لایت و ... نام برد.

تست کاپرا 2 در کوهستان

این خودرو خوش قامت دارای طراحی زیبا، و جذابی است، این حس تا حدود زیادی در پشت فرمان این خودرو به راننده القا می شود، طراحی کابین نسبتا زیبا و تجهیزات مورد نیاز در دسترس راننده و سرنشینان قرار دارد.

دید راننده به اطراف مناسب است و سر و صدای اطراف بر خلاف موتور به داخل کابین کمتر راه پیدا می کند،

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

کاپرا 2 سر پیچ ها عملکرد خوبی داشت و حس اطمینان را به راننده و سرنشینان جلو و عقب می داد و در سربالایی های تند و حتی خاکی، خوب خودش را جمع و جور می کرد و راننده را شرمنده مسافران نمی کرد.

کاپرا 2 از خاک بازی هم بدش نمی امد و از حضور در جاده های سربالایی خاکی استقبال می کرد.

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

اینم خودرو در جاده های سنگلاخی و خاکی و حتی بر روی گیاهان تازه روییده و لیز کوهپایه ها مسلط به مسیر خود ادامه می داد و ترمز های آن، چه در سربالایی ها و چه سراشیبی ها، عملکرد مورد قبولی داشت.

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

یکی از ضعفهای کاپرا 2 که البته به راحتی قابل رفع است، گیجی فرمان و اصطلاحا خلاصی فرمان آن است که کمی در جاده های باریک نیاز به تسلط بیشتر راننده به روی خودرو دارد تا مشکلی از این حیث ایجاد نشود.

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

کاپرا 2 حتی برای سرنشینهای عقب فضا به اندزه کافی تعبیه کرده بود و قسمت بار این خودرو هم با توجه به اضافه شدن 20 سانتی متر به طول خودرو نسبت به نسل قبلی، بسیار جادارتر و مناسبتر شده بود.

تست کاپرا در کوهستان/ از جاده های سرسبز تا کوهپایه های سخت

در کل کاپرا 2 به نسبت رقبای هم قیمت خود دارای قدرت مناسب، آپشن های متنوع و طراحی زیبایی است و می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریان علاقه مند به این خودروها باشد، این خودرو می تواند با معرفی مناسب، به راحتی رقبایی مانند ریچ را در پیچ اول بازار بگیرد.



گزارش از رضا حسینی




برچسب ها: خودرو تست خودرو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *