کشف سالانه 350 کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاهها

10:10 - 06 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۱۷۳
رئیس پلیس فرودگاه ها گفت: در سال 350 کیلوگرم مواد مخدر قبل از انتقال به خارج از کشور کشف می شود.
کشف سالانه 350 کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاههاسردار حسن مهری در حاشیه مراسم معارفه رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش در پاسخ به خبرنگاران در مورد برنامه‌ها و اولویت پلیس فرودگاه اظهار کرد: مهمترین برنامه‌های ماموریتی در سال جدید که به "اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال " نام گرفته پیشگیری از قاچاق کالا و ارز وجلوگیری از جا به جایی مواد مخدر از مرزهای هوایی کشور است.

وی تاکید کرد: بحث آموزش نیروها، صیانت از کارکنان، تعالی رفتار کارکنان پلیس فرودگاه در برخورد خوب و مناسب و در خور شان مسافران از دیگر برنامه‌ها و ماموریت‌های پلیس فرودگاه است.

سردار مهری در مورد ارزیابی و درصد رضایت از پلیس فرودگاه کیش نیز گفت: با توجه به نظرسنجی انجام شده بیش از ۹۴ درصد مسافران از پلیس فرودگاه کیش رضایتمندی خودرا اعلام کرده اند.

وی در مورد کشفیات مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور نیز اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ کیلو مواد مخدر در سال در فرودگاه‌های کشور از قاچاقچیانی به دست می‌آید که قصد انتقال مواد به خارج از کشور را دارند.

سردار مهری در مورد امنیت فرودگاه‌های کشور گفت: با توجه به همبستگی که میان نیروهای امنیتی در فرودگاه‌ها وجود دارد مورد امنیتی مشاهده نشده و این امر با تعامل، همکاری و همدلی میان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) محقق شده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پایان خاطرنشان کرد:حفظ این امنیت را همچنان در صدر برنامه‌های خود داریم تا بتوانیم محیطی امن برای مسافران ایجاد کنیم.

"گفتنی است، سرهنگ "جلیل غفاری " با حکم رئیس پلیس پیشگیری ناجا به عنوان رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش معرفی شد. 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *