رمز انجام ‌نشدنی‌ها

14:54 - 05 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۳۰۴۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
هشتاد و سومین شماره «خط حزب‌الله» با سخن هفته‌ای درباره قدرت معجزه‌گر جوان مؤمن ایرانی، جوان مبتکر متکی به خدا با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» منتشر شد.
رمز انجام ‌نشدنی‌هابه گزارش گروه سیاسی ، هشتاد و سومین شماره «خط حزب‌الله» با سخن هفته‌ای درباره قدرت معجزه‌گر جوان مؤمن ایرانی، جوان مبتکر متکی به خدا با عنوان «رمز انجام نشدنی‌ها» منتشر شد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عامل اصلی در این میان چه بود؟ می‌توان عواملی را شمرد؛ لیکن اصلی‌ترین عوامل، آن روح اعتماد به خدا و اعتماد به نیروی خود بود. اگر آن روز می‌خواستیم بر اساس محاسبات معمولی و متعارف فکر کنیم، هیچ‌کس قضاوت نمی‌کرد که این حادثه ممکن است اتفاق بیفتد؛ ولی جوانان ما، مردان مؤمن ما، رزمندگان ما در نیروهای مسلح، با همت، با ایمان، با توکل به خدا و با گذاشتن جان عزیز در کف دست و نترسیدن و نهراسیدن از خطر مرگ وارد میدان شدند و این حادثه بزرگ را به وجود آوردند.» 89/3/3

خبر ویژه این شماره خط حزب الله با عنوان «یک تهدید و دو فرصت برای رسانه‌های نو» به دیدار جمعی از مدیران و اساتید مؤسسه امام‌صادق علیه‌السلام با رهبر انقلاب اختصاص یافته است که رهبر انقلاب در این دیدار درباره ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در فضای عمومی با استفاده از ابزار رسانه‌ای جدید پرداخته‌اند.

 گزارش هفته این شماره با عنوان «کوه‌ها در مقابل جامعه و انسان قوی، قدرت مقاومت نخواهد داشت» به توصیه رهبر انقلاب بر ایمان بر دل و عمل پرداخته است.

هشتاد و سومین شماره خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید محمود شهبازی تقدیم شده‌است.

نسخه PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *