مسافران "ایران ایر" میان زمین و آسمان گیر کردند! / سرگردانی ۶۳۰ دقیقه‌ای مسافران و عدم پاسخگویی مسئولان / مسافران دو ساعت در هواپیما محبوس شدند

21:36 - 04 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۹۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
در حالیکه بیش از ۱۰ ساعت از تاخیر پرواز تهران به نجف هواپیمایی ایران ایر می گذرد ، هیچ یک از مسئولان این شرکت پاسخی را در خصوص زمان انجام این پرواز به مسافران نمی دهند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ؛ یکی از مسافران پرواز ۳۴۰۵ هواپیمایی ایران ایر در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد اظهار داشت : بر اساس زمان مندرج در بلیت  قرار بود پرواز ما ساعت ۹ صبح امروز از تهران به نجف انجام شود که با ارسال فقط یک پیامک اعلام شد زمان آن به ساعت ۱۳:۱۵ موکول شده است و در حالیکه یکبار مسافران را هم سوار هواپیما کردند پس از دو ساعت محبوس شدن در هواپیما از ما خواستند که به سالن انتظار بازگردیم.

وی گفت : هم اکنون ساعت ۱۹:۳۰ است و هنوز پرواز ما انجام نشده و هیچ یک از مسئولان شرکت ایران ایر نیز پاسخی در خصوص زمان انجام پرواز نمی دهند و با احتساب زمان اول یعنی ساعت ۹ صبح ؛ پرواز ۳۴۰۵ تاکنون بیش از ۱۰ ساعت تاخیر داشته است.

مسافر پرواز ۳۴۰۵ ایران ایر افزود: هم اکنون ده ها مسافر این پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) سرگردان بوده و حتی یک پذیرایی ساده نیز از آن ها انجام نشده است.

؛ آمادگی دارد پاسخ هواپیمایی ایران ایر را درباره تاخیر پیش آمده برای این پرواز منتشر کند.


برچسب ها: تهران نجف پرواز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *