لزوم اجرای برنامه‏‌های فرهنگی ویژه سربازان / در خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم

15:28 - 04 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۸۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در خدمت رسانی به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.
به گزارش گروه حقوقی قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با اشاره به این روایت که بهترین افراد کسی است که مردم از او سود ببرند، تأکید کرد: به بهترین نحو کار ارباب رجوع را انجام دهیم و سعی کنیم که به دور از هرگونه پرخاشگری، اعتماد شخص را به اینکه کارش را به بهترین نحو انجام می دهیم، جلب کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: خدا را شکر کنیم که این نعمت را به عطا فرموده تا بتوانیم خدمت گذار مردم باشیم.

وی با اشاره به اهمیت شرکت همه کارکنان در برنامه های فرهنگی به خصوص نماز جماعت گفت: حضور با شکوه مسئولان، کارمندان و سربازان در این فریضه الهی علاوه بر آثار معنوی خود، این تصور را که کارکنان سازمان قضایی اهل دین و خدا هستند در ارباب رجوع تقویت کرده و وی را نسبت به رتق و فتق کارهایش امیدوارتر می سازد.

وی همچنین بر اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی ویژه سربازان تأکید کرد و گفت: این جوانان نزدیک به دو سال پیش ما هستند و وظیفه داریم به حد بضاعت خویش در تربیت آنها نقش داشته باشیم و با اجرای برنامه های فرهنگی و فراهم آوردن مقدمات حضورشان در نماز جماعت در جهت ارتقاء روحیه معنوی آنها بکوشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در این روزهای باقی مانده از ماه شعبان خودمان را برای مهمانی خدا آماده کنیم و دعایی وارد شده است که خدایا در این ایامی که از ماه شعبان باقی مانده مرا بیامرز.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: قرآن چراغ هدایت بشر است و ما با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) رستگاری خودمان را تضمین کنیم.

وی با دعوت همه کارکنان به انجام کار خیر گفت: پیامبر(ص) فرمود که خیر زیاد ولی انجام دهنده خیر کم است؛ فکر و اندیشه خودمان را به طرف خوبی ها ببریم قبل از اینکه حسرت بخوریم که هیچ کار خیری انجام نداده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: خداوند برای اینکه خوب بیاندیشیم، خوب حرف بزنیم، خوب نگاه و درست عمل کنیم بهترین نظام را معرفی کرده و برای آفرینش این نظام به خودش تبریک گفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *