رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای فعالیت‎های فرهنگی حوزه های قضایی در ماه مبارک رمضان

15:01 - 04 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۸۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری خراسان رضوی گفت: فعالیت‎های فرهنگی حوزه های قضایی براساس برنامه ابلاغی و متناسب با ماه مبارک رمضان بصورت گسترده اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضايی خبرگزاری ميزان، معاون قضایی فرهنگی دادگستری خراسان رضوی از اجرای برنامه های گسترده ای در ایام ماه مبارک رمضان در سطح حوزه های قضایی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی که در جمع فعالان فرهنگی دادگستری خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛ این ماه را فرصتی مغتنم برای خودسازی معنوی دانست و افزود: در این ماه می توان ره توشه معنوی سال را فراهم آورد.

وی با تشریح اقدامات مجموعه فرهنگی دادگستری استان خاطر نشان کرد: بحمدالله در سایه همدلی و همراهی بخشهای مختلف و تحت ولایت های مدیریت محترم مجموعه قضایی، شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ در سطح دادگستری استان بوده ایم.

وی برگزاری دوره های آموزشی مبتنی بر آموزه های دینی، جلسات وعظ و تذکر نکات اخلاقی، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، برپایی جشن در ولادت ائمه معصومین «علیهم السلام» و مناسبتهای ملی مانند ایام پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در مراسم معنوی اجتماعی، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری مراسم مولودی و مرثیه خوانی اهل بیت و.. را از جمله اقدامات مجموعه فرهنگی دانست و افزود: انشاء الله فعالیتهای فرهنگی حوزه های قضایی براساس برنامه ابلاغی و متناسب با ماه مبارک رمضان بصورت گسترده اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی برگزاری جلسات قرائت قرآن و همچنین تفسیر موضوعی قرآن کریم توسط اساتید برجسته و ممتاز و خارج از وقت اداری برای تمام همکاران محترم در سطح حوزه های قضایی برگزار خواهد شد. 

وی توجه بیشتر به مفاهیم و آموزه های دینی و قرآنی را برای جامعه امروز ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امت اسلام برای رشد و تعالی راهی جز تمسک به قرآن و عترت ندارد و همین دو عامل می بایست به عنوان محور وحدت در جامعه اسلامی قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *