رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پدیده استقلال ساز جدایی کوک کرد/ مقصد بعدی؛ سپاهان؟

20:30 - 05 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۸۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال استقلال غیرمستقیم به کادر فنی تیمش اعلام کرده فصل آینده در این تیم نمی‌ماند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سید مجید حسینی از جمله بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است؛ بازیکن تنومندی که سال گذشته در بسیاری‌ از بازی‌های حساس از جمله دربی رفت، بازی با العین و ... به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
 
با این وجود، حضور رابسون جانواریو و لئاندرو پادوانی آماده در خط دفاع فرصت کمتری به مدافع جوان استقلال داده است. حسینی که چند فصل پیش توسط امیر قلعه‌نویی به بازی گرفته شد، مدتی به صورت قرضی راهی راه‌آهن شد و سپس به استقلال بازگشت.
 
حسینی که خوب می‌داند با بازگشت پژمان منتظری باز هم نیمکت‌نشین خواهد بود، در گفت‌وگو با کادر فنی استقلال به صورت غیرمستقیم از جدایی صحبت کرده است. گفته می‌شود یکی از تیم‌های خواهان او سپاهان است.
 
مشخص نیست که آیا علیرضا منصوریان رضایت می‌دهد این بازیکن از استقلال جدا شود یا خیر. هر چند که مدافع استقلال قراردادش به پایان رسیده است.


رضا
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
خیلی زیاد هم پدیده نیست
حسین
|
-
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
کاش منصوریان به جای بازگرداندن پژمان قراردادی بلند مدت با مجید حسینی 23 ساله ببندد چون این بازیکن تا حداقل 10 سال دیگه دفاع تیمو بیمه می کنه و لی پژمان نهایتا دو سال دیگه و بعد هم با توجه به فضای نامطلوب فرهنگی لیگ ایران حاشیه های تیمو بالا می بره. اگر هم استقلال قصد استفاده از تجربه پژمان رو داره باید نهایت تلاشش رو برای حفظ مجید حسینی بکنه مثلابا رقم قرارداد که مطمئنا در صورت از دست دادن این بازیکن باید هزینه ای هنگفت برای به دست اوردنش بدیم به مدیدت استقلال پیشنهاد با بازیکنان جوانی مثل میعاد یزدانی و بهنام برزای و ... که احتمالا خیلی کم در طول فصل از انها استقاده میشه و احتمال افتشان هست قرارداد ببندن و بعد به صورت قرضی و یا توافقی به تینهای دیگه بفرستن حسن این کار اینه که تو هزینها های فصل بعدشون صرفهجویی میشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *