اهتمام ویژه ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه

12:38 - 04 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۸۰۴
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، ضمن دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه گفت: تلاش‌های گسترده‌ای برای پیگیری خون شهدا و ضربه مهلک بر این گروه تروریستی که مرزبانان مدافع مرزهای سرافراز و امنیت کشورمان را به شهادت رساندند در حال انجام است.
اهتمام ویژه ناجا بر پیگیری حادثه تروریستی میرجاوه / دعاي خانواده شهدا ضامن و محافظ جامعه در برابر حوادث و مشكلات
به گزارش گروه جامعه ، احمد رضا رادان با حضور در مراسم نکوداشت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برگزار شد، گفت: حضور در جمع خانواده شهدا افتخاری بس بزرگ برای ما است تا به برکت معنویت و قداست دعای پاک شما بتوانیم در مسیر سعادت و حق جویی که همان راه پر رهرو شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران است، حرکت کنیم.

وی در خطاب به مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای حادثه تروریستی میرجاوه افزود: شما مدال پرافتخاری بر سینه دارید که رنگ خدایی دارد و برای آن که این مدال افتخار همیشه خوش بدرخشد و همواره چشم نواز باشد باید صبر و استقامت پیشه کنید.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی اظهار داشت: چندی قبل خدمت یکی از علمای بزرگ رسیدیم و درباره روز قیامت که "یوم الحسرت" است سوال کردیم، این عالم بزرگ فرمودند: حسرت در روز قیامت ناظر بر اعمالی است که انجام داده یا نداده ایم؛ فرض بگیرید در یک حالت عادی همه ما بهشتی باشیم در روز قیامت حسرت می‌خوریم که چرا خیلی از کار‌ها را انجام نداده ایم تا جایگاه بهتری داشته باشیم، اما مصداق واقعی آن، پدران، مادران، همسران و خانواده‌های شهدایی هستند که در بهشت از جایگاه والایی برخوردار می‌باشند.
 
وی تاکید کرد: نفس پاک، گام‌های استوار و دعای مقدس خانواده معظم شهدا ضامن و محافظ این کشور اسلامی در برابر حوادث، مشکلات و فراز و نشیب‌های گوناگون می‌باشد؛ تجلیل و تکریم از این عزیزان یک تکلیف بزرگ و وظیفه‌ای سنگین و خطیر بوده و توفیقی الهی است.
رادان ضمن دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی میرجاوه گفت: تلاش‌های گسترده‌ای برای پیگیری خون شهدا و ضربه مهلک بر این گروه تروریستی که مرزبانان مدافع مرزهای سرافراز و امنیت کشورمان را به شهادت رساندند در حال انجام است.

در ابتدای این مراسم، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به خانواده شهدا و جانبازان این حادثه تروریستی گفت: شما الگوی واقعی صبر و استقامت هستید و ما به وجودتان افتخار می‌کنیم.

وی خدمتگزاری به خانواده شهدای معظم و جانبازان سرافراز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را توفیقی بزرگ برای پلیس رضوی دانست و از خانواده شهدا خواست برای خدمتگزاران خود در پلیس استان خراسان رضوی دعای خیر کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *