عنایت بخشی عاشق ماه رمضان است/ذکر یاعلی همراه همیشگی بازیگر پیشکسوت

12:30 - 05 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۶۶۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
همسر عنایت بخشی گفت: عنایت بخشی همواره با عشق روزه‌های ماه رمضان را گرفته و خودش همیشه به این ماه ارادت خاصی دارد. بخشی همواره بازی در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان را از گذشته دوست داشته و همچنان با اشتیاق آنها را می‌بیند.
سیمین بازرجان فیلمنامه‌نویس و همسر عنایت بخشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره وضعیت عنایت بخشی و روزه‌داری وی در ماه مبارک رمضان گفت: عنایت بخشی همواره با عشق روزه‌های ماه رمضان را گرفته و خودش همیشه به این ماه ارادت خاصی دارد. بخشی همواره بازی در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان را از گذشته دوست داشته و همچنان با اشتیاق آنها را می‌بیند.
 
وی از دستور پزشکان برای عدم روزه‌داری بخشی خبر داد و افزود: پزشکان دستور دادند تا به هیچ وجه عنایت روزه نگیرد. این مسئله کمی برای وی سخت است زیرا بخشی انسان بسیار معتقد و متدینی است و سالها هیچ وقت روزه‌اش قضا نشده است.
 
بازرجان با اشاره به روحیه مذهبی بخشی خاطرنشان کرد: من همیشه به حضور مردی معتقد و مسئول نسبت به دین در کنار خودم افتخار کرده‌ام. عنایت در تمامی عمر مرید "حضرت علی(ع)" بوده و هرگاه برمی‌خیزد و یا قصد کاری دارد، ذکر مولاعلی را بر زبان جاری می‌کند.
 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *