۴ گروه تروریستی که قرار بود در روز انتخابات اقداماتی را انجام دهند دستگیر شدند/ عراق، پاکستان و افغانستان مبدا تروریست‌ها

14:27 - 03 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۴۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حسن بیکی گفت: قرار بوده در روز انتخابات گروهی از کردستان عراق، گروهی هم از افغانستان و پاکستان برنامه ریزی داشته اند به خاک ایران بیایند، اما مرز‌ها بسته است و آن‌ها موفق به اقدام نشده اند.
نیروهای گمنام امام زمان
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، "قرار بود در روز انتخابات گروهی از کردستان عراق، گروهی هم از افغانستان و پاکستان برنامه ریزی داشته اند به خاک ایران بیایند، اما با توجه به بسته بودن مرز‌ها، موفق به این اقدام نشدند." ابولفضل حسن بیکی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر به خبرنگار میزان، گفت: همواره نیروهای ضد انقلاب و تروریست‌ها در غرب و شرق کشور و اخیرا در مرزهای جنوبی سعی دارند به کشور وارد شده و مشکلاتی را ایجاد کنند.
 
وی ادامه داد: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، حفاظت اطلاعات سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و امنیتی همواره چتر امنیتی قابل توجهی را بر کشور گسترده اند و تعامل بالایی با هم دارند که الحمدالله تا این ساعت هیچ تروریستی نتوانسته وارد کشور شود.

نماینده دامغان عنوان کرد: براساس اعلامی که جمهوری اسلامی کرده ما مجاز هستیم تا عمق ۴۰ کیلومتری خاک عراق برویم و به کمک نیروهای امنیتی و نظامی عراق نیروهای تروریستی را منهدم کنیم و نکته دیگری که حائزاهمیت است اینکه برخی نیروهایی که وارد کشور می‌شوند، شناسایی، بررسی و زیر چتر امنیتی ما هستند و در هر مقطعی که بخواهند اقدامی را انجام دهند، دستگیر می‌شوند.

حسن بیکی ادامه داد: معمولا تلاش ما این است که این‌ها آزاد باشند تا بتوانیم عقبه‌ها و آنتن‌های شان را خوب شناسایی کنیم و مطلع شویم روابطشان در پهنه جمهوری اسلامی در کدام مناطق بیشتراست تا فعالیت هایشان تحت کنترل قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ۴ گروه در همین چند وقته به دلیل اینکه تلاش می‌کردند در روز انتخابات اقداماتی را انجام دهند دستگیر شدند. از منظر امنیتی اسامی و گروه هایشان نباید پخش شود بدلیل اینکه ما باید عقبه هایشان را شناسایی کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: جایگاه این تروریست‌ها گاهی در خاک سوریه و لازقیه و یا در غرب موصل است البته در بخشی از مناطق پاکستان که نیروهای امنیتی این کشور نظارت ندارند نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: ما شاهدیم که با کمک امریکایی‌ها طالبان در خاک عراق حضور دارند و آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که با این نیرو‌ها میجنگند بلکه آمریکایی‌ها تروریست خوب و تروریست بد دارند.

حسن بیکی یادآور شد: تروریست هایی که در اختیار آن‌ها هستند، خوبند و آمریکایی‌ها نیز به آن‌ها کمک کرده و سلاح هایی را به آن‌ها می‌دهند و برخی اوقات ما مشاهده می‌کنیم در خاک عراق و سوریه از طریق آسمان به این‌ها سلاح می‌رسانند، اما تروریست بد آنهایی هستند که با آمریکا رابطه ندارند و این‌ها همان هایی هستند که قبلا با آمریکایی‌ها بوده اند و پولشان را از عربستان سعودی گرفته اند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *