اجرای طرح رمضانی "یه لقمه مهربانی" در جنوب تهران

16:14 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۱۷۰
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از توزیع بسته‌های غذایی بین ایتام، کودکان کار، افراد ساکن در کوره پزخانه‌ها و نیازمندان محله‌های کم برخوردار این منطقه در قالب طرح "یه لقمه مهربانی" همزمان با ایام مبارک رمضان خبرداد.
مناطق محروم به گزارش گروه جامعه ، عبدالحسین مسلمی گفت: طرح "یه لقمه مهربانی" از جمله طرح‌های مدیریت شهری در راستای رسیدگی به اقشار کم برخوردار است که همزمان با ماه مبارک رمضان نیز توزیع بسته‌های غذای گرم بین نیازمندان شناسایی شده در محله‌های کم برخوردار و کوره پزخانه‌های حاشیه‌ای منطقه ۲۰ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون ۳ هزار نفر از نیازمندان محله‌های کم برخوردار، کودکان کار، ایتام و افراد نیازمند روستاهای حاشیه‌ای و کوره پزخانه‌ها از طریق فعالان اجتماعی و کارشناسان حوزه‌های اجرایی مدیریت شهری شناسایی شده اند که شامل طرح یه لقمه مهربانی ماه مبارک رمضان قرار می‌گیرند. 

معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه این طرح بر اساس جلب مشارکت خیرین و ظرفیت‌های محلی و همچنین حمایت از اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر به اجرا درآمده است، افزود: علاوه بر خیرین و نیکوکاران، مجموعه‌های تهیه غذا نیز می‌توانند در جهت اطعام نیازمندان با این طرح مشارکت کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *