رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکنون شورا‌ها در میان مردم جا افتاده اند/ شورای پنجم نه گفتن به فساد را دنبال کند

11:27 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۰۷۷
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: اکنون شاهد هستیم که شورا‌ها در میان مردم جا افتاده اند و این را می‌توان از میزان مشارکت آن‌ها در انتخابات شورا‌ها دریافت.
شورابه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد حکیمی پور در نطق پیش از دستور گفت: از مجریان و ناظران و نیروهای نظامی وامنیتی که با تدابیر پیشرفته امن‌ترین انتخابات را رقم زدند، تشکر می‌کنم.


وی افزود: مقام معظم رهبری بحث حق الناس را به عنوان یک باور جا انداختند و شاهد هستیم که پس از آن، مردم بیش از پیش در انتخابات مشارکت کردند. 
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه انتخابات ما آگاهانه بود اظهارکرد: انتخابات نشان داد که مردم اسیر هیجانات نیستند و دولت تدبیر و امید را برای ۴ سال دیگر انتخاب کردند. 

حکیمی پور با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در انتخابات خاطرنشان کرد: در این انتخابات در کشور ما میانگین حضور بالای ۷۰ درصد شد، اما کشوری که ادعای توسعه یافتگی دارد مردمش کمترین رقم مشارکت را داشتند. 

وی در خصوص مباحث مطرح شده از سوی ریاست جمهوری بیان کرد: اکنون بحث ۴ درصد و چند درصد مطرح نیست و رئیس جمهوری ما اعلام کردند که رئیس جمهور ۱۰۰ درصدی هستند و قرار نیست مردم تکه پاره شوند. 

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در انتخابات شورا‌ها اذعان کرد: در این دوره درصد مشارکت در انتخابات شورای شهر تهران بالا بود و این نشان دهنده آن است که شورا‌ها در میان مردم جا افتاده اند. 

حکیمی پور با تاکید بر اینکه شورای پنجم باید فساد ستیزی و نه گفتن به فساد را دنبال کند اظهارکرد: اعتراضات مردم به تخصص گرایی نیست بلکه به مواردی از جمله فساد ستیزی است. 

حکیمی پور با ارائه توصیه‌ای به اعضای راه یافته به شورای پنجم شهر تهران تاکید کرد: در شهرداری باید جلوی سو استفاده مالی گرفته شود و مبارزه با این موارد از همه چیز دشوارتر خواهد بود. نباید با فساد در شهرداری مماشات شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *