انتقاد جدیدی از بیان جزئیات زندگی شخصی اش در فضای مجازی/ برخی ۳ سال مداوم به ورزشکاران تهمت زدند

11:08 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۰۶۴
نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران انتقاداتی را در رابطه با رفتار برخی افراد با ورزشکاران شورای شهر تهران مطرح کرد.
 جدیدی
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عباس جدیدی در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: حواشی ۳ ساله مطرح شده علیه ورزشکاران شورای شهر تهران، شایسته جامعه ورزشی نبود. 

وی افزود: ورزشکاران به عشق خدمت گذاری برای مردم به شورا آمده بودند، اما با این گونه رفتارها، حتی افراد می‌ترسند که بخواهند به سمت و سوی ورزش روی آورند.
 
نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان اینکه " درد و دل ورزشکاران شورای شهر تهران بسیار زیاد است" اظهارکرد: درد و دل اعضای ورزش کار شورای شهر تهران زیاد است. برخی‌ها ۳ سال ما را زدند به ما تهمت زدند. 

جدیدی در رابطه با شایعات مطرح شده پیرامون وضعیت خود در شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شایعه و حرف و حدیث در رابطه با من بسیار زیاد بوده است. یک روز برخی در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی گفتند من با راننده ام درگیر شده ام و یک روز عکس‌های من را منتشر کردند. 

وی با انتقاد از حاشیه‌های مطرح شده پیرامون زندگی شخصی خود گفت: عده‌ای سرک در زندگی شخصی ما کشیدند و در موضوعات خانوادگی ما دخالت کردند و با این کار هر روز یکی از موضوعات را خوراک تبلیغاتی قرار دادند. 

جدیدی در خصوص اختلاف خود با علیرضا دبیر اذعان کرد: من با علیرضا دبیر در تیم ملی هم تیمی بوده ام و هیچ اختلافی با وی ندارم. 

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در رابطه با انتشار برخی اخبار در فضای مجازی علیه علیرضا دبیر تصریح کرد: زمانی مسائلی در رابطه با علیرضا دبیر در فضای مجازی منتشر شد که وی گمان می‌کرد این مطالب از سوی من ساماندهی شده و من بار‌ها این موضوع را تکذیب کردم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *