۱۰ درصد صندوق‌های کسب آرای نمایندگان شورای شهر باز شماری شود/ نتیجه انتخابات را پذیرفته ایم

10:53 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۲۰۴۳
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: درخواست کرده ایم که ۱۰ درصد صندوق‌های کسب رای شورای شهر بار دیگر بازشماری شود.
انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن پیرهادی در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: پس از شمارش آرای صندوق‌های کسب رای شورای شهر، زمانی که از اعضای هیئت نظارت درخواست ارائه آمار صندوق‌ها می‌شود آن‌ها اطلاعی از این آمار ندارند. 

وی افزود: هیئت نظارت آمار صندوق‌ها را ندارد و فقط به شماری آرای هیئت اجرایی بسنده می‌کند. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای اصولگرا با رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در دیداری که با رئیس مجلس داشتیم از وی درخواست کردیم که در فرآیند انتخابات نظارت داشته و مجلس در این رابطه ورود پیدا کند. 

پیرهادی خواستار باز شماری آرای کسب شده در انتخابات شورا‌ها شد و گفت: درخواست کرده ایم که ۱۰ درصد صندوق‌ها به طور رندوم بازشماری شود تا شاهد فرآیند قانونی انتخابات باشیم. 

وی تاکید کرد: افرادی که در فرایند اجرایی بودند اعلام می‌کنند که نظارت صورت نگرفته است. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به فرافکنی هیئت نظارت بر انتخابات اذعان کرد: اکنون شاهد هستیم که هیئت نظارت با مصاحبه‌ها فرافکنی می‌کند و قصد ندارد بازشماری را انجام دهد. 

پیرهادی با بیان اینکه " ما نتیجه انتخابات را پذیرفته ایم" تصریح کرد: تن‌ها درخواست ما این است که اعتراض ما پذیرفته شده و به آن توجه شود. 

وی خاطرنشان کرد: سال ۸۸ افرادی که ۱۳ میلیون رای آوردند ۶ ماه کشور را به آشوب کشیدند، اما ما اکنون چنین نکرده و به نتیجه کسب شده احترام می‌گذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *