اهدای تندیس و لوح سپاسِ نهمین جشنواره طنز سوره، به شبکه نسیم

9:30 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۱۹۸۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره، از «شبکه نسیم» به سبب ساخت برنامه‌های طنز فاخر و فخیم و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه تقدیر شد و تندیس و لوح سپاس این جشنواره به مدیریت این شبکه اهدا شد.
شبکه نسیمبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره سراسری طنز سوره با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان و طنزپردازان کشور و با اجرای داریوش کاردان، کارگردان، بازیگر و مجری تلویزیون در حوزه هنری برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، از شبکه نسیم به دلیل تلاش و توجه به طنز و کمدی در کشور، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

همچنین علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم با بیان این که حوزه طنز، همیشه مظلوم بوده است، عنوان کرد: از مظلومیت این حوزه، همین بس که مسئولان به آن توجه ندارند و در چنین مراسم هایی نیز حضور آن‌ها کمرنگ است.

وی گفت: شبکه نسیم محل طرح هنر طنز است و از تمام هنرمندانی که ایده و طرح دارند دعوت می‌کنیم تا نظرات و ایده هایشان را با ما در میان بگذارند.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید به مطایبات مردم توجه کنیم. مطایبات مردمی ذخیره بزرگی برای طنز است و فکر می‌کنم می‌توان از آن در برنامه‌های تلویزیونی نیز استفاده کرد. طنزپردازان این امکان را دارند که با حلقه وصل بین مردم و برنامه سازان تلویزیونی باشند و این مطایبات را جمع آوری کنند.

این مقام مسئول در پایان سخنانش از آمادگی شبکه نسیم برای برگزاری جشنواره تئاتر طنز با همکاری ارگان هایی همچون حوزه هنری خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *