سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶)

17:19 - 31 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۵۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تلویزیون با سریال‌های رنگارنگی مانند "زیر پای مادر" و "نفس" به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با توجه به نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌های ویژه‌ای را برای بیننده‌ها در نظر گرفته‌اند.

در بین برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه مبارک رمضان سریال‌های رنگارنگی به چشم می‌خورد که بیشتر آن‌ها با حضور هنرمندان محبوب و مورد علاقه مردم تولید شده است.

ماه رمضان

با در نظر داشتن اینکه یک هفته تا آغاز ماه بندگی خداوند زمان باقی مانده، نگاهی به سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶) می‌اندازیم.

** سریال " زیر پای مادر"

سریال تلویزیونی " زیر پای مادر" یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶) است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی تولید شده است. این سریال در ۳۰ قسمت ساخته شده و قرار است درماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۵: ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود.

سریال زیر پای مادر

پیش از مشخص شدن سریال " زیر پای مادر" به عنوان سریال ماه رمضان شبکه یک سیما قرار بود سریال "پایتخت ۵ " در این ماه مبارک برای مخاطبان پخش شود، اما با توجه به طولانی شدن مرحله پیش تولید این اثر، امکان آماده شدن این سریال برای ماه رمضان وجود ندارد.

در سریال تلویزیونی " زیر پای مادر" به عنوان یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶) هنرمندانی مانند مهدی سلطانی، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، آتیلا پسیانی، مجید واشقانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

** سریال " سرّ دلبران"

سریال تلویزیونی " سرّ دلبران" یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶)به کارگردانی محمد حسین لطیفی است که هم‌اکنون درحال تصویربرداری است. این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دو سیما میهمان روزه‌داران می‌شود.

سریال سر دلبران

با توجه به فضای سنتی حاکم بر این به عنوان یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶) ، این اثر هم‌اکنون تصویربرداری خود را در شهر یزد پشت سر می‌گذارد و مسجد الرحمان این شهر به عنوان محل اصلی تصویربرداری محسوب می‌شود.

لطیفی در این سریال خود نیز به ایفای نقش می‌پردازد البته پس از ضبط چند قسمت این کارگردان تصمیم گرفت بازیگر سریال خودش هم باشد.

در سریال تلویزیونی " سرّ دلبران" هنرمندانی مانند برزو ارجمند و کامران تفتی به ایفای نقش می‌پردازند.

** سریال "نفس"

سریال تلویزیونی " نفس" به عنوان یکی از سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان (۱۳۹۶) و جدیدترین ساخته جلیل سامان در ماه مبارک رمضان میهمان مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.

سریال نفس

این اثر در واقع مکملی برای سریال تلویزیونی "ارمغان تاریکی" به شمار می‌رود که چند سال قبل توسط سامان و با حضور بازیگرانی مانند آرش مجیدی، سودابه بیضایی و لیلا زارع ساخته شده بود.

در سریال "نفس" چهره‌های جدیدی به ایفای نقش می‌پردازند و می‌توان گفت که سامان با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه ساخت اینگونه آثار تلویزیونی دارد، بخش زیادی از مخاطبان روزه‌دار را به سوی خود جذب می‌کند.

جلیل سامان چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی به این موضوع اشاره کرده بود که برای پخش سریال " نفس" نمی‌توان زمان خاصی را در نظر گرفت، اما به طور یقین پخش این مجموعه در مناسبتی مانند ماه مبارک رمضان بیش از پیش دیده می‌شود.
در سریال "نفس" هنرمندانی مانند سودابه بیضایی، مسعود رایگان، ژاله صامتی و قربان نجفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

** شبکه ۵ سیما

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما چندی پیش در گفت و گو با خبرنگارگروه فرهنگی به این نکته اشاره کرد که تاکنون سریالی برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه ۵۵ تلویزیون مشخص نشده است.

شبکه 5
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۵ همچنین به این موضوع اشاره کرد که ممکن است در لحظه‌های اندکی که تا آغاز این ماه مبارک زمان باقی مانده، درباره پخش اثری از این شبکه تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
کدوم فیلم های نوروزی قشنگ تره؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
فیلم های ماه رمضان همیشه دلنشین بوده.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
همیشه فیلم ماه رمضان رو دوست داشتم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
سریال های رمضان بهترین سریال های تلوزییونه
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
قرار بود پایتخت پخش بشه چ وضعشه بایا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *