سریال پنچری در شب‌های تابستان روی آنتن می‌رود/ حمیدرضا صدری موسیقی این اثر را می‌سازد

8:00 - 02 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۱۴۴۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال "پنچری" با اشاره به پخش این اثر در شب‌های تابستان، از حمیدرضا صدری به عنوان آهنگساز این مجموعه تلویزیونی سخن گفت.
مهران مهام تهیه کننده سریال تلویزیونی "پنچری" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: حدود ۷۰ درصد از سریال "پنچری" ضبط شده است و هم‌اکنون در باغ موزه قصر مشغول تصویربرداری هستیم.

وی ادامه داد: به جز بازیگرانی که از ابتدا در این کار حضور داشتند، هنوز بازیگر جدیدی به مجموعه اضافه نشده است.

سریال پنچری

مهام تصریح کرد: با توجه به اینکه فیلمنامه سریال به طور همزمان با تصویربرداری در حال نگارش است، امکان اضافه شدن بازیگر میهمان به این اثر وجود دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به طور احتمالی سریال "پنچری" پس از ماه مبارک رمضان در شب‌های تابستان به صورت هر شب از شبکه سه سیما میهمان مخاطبان تلویزیونی می‌شود.

سریال پنچری

تهیه کننده سریال "پنچری" توضیح داد: "پنچری" در ۴۰ قسمت ساخته می‌شود و پس از پایان مراحل تولید این اثر، به سراغ ساخت اثر دیگری می‌رویم که هم‌اکنون در مرحله نگارش قرار دارد.

وی افزود: کار ساخت موسیقی سریال "پنچری" را حمیدرضا صدری انجام می‌دهد. ما برای تیتراژ خواننده خواهیم داشت، اما هنوز به یک گزینه قطعی در این مورد دست پیدا نکرده‌ایم.

سریال پنچری

مهام تصریح کرد: سریال "پنچری" داستان پسری را به تصویر می‌کشد که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیان را به چالش می‌کشد.

سریال پنچری

وی خاطرنشان کرد: در سریال "پنچری" به کارگردانی برزو نیک نژاد بازیگرانی همچون یوسف تیموری، حمید لولایی، مریم سعادت، مائده طهماسبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، رضا داوود نژاد و شهره سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *