قصه‌ها آنقدر قراضه است که نمی توانم قبول کنم/مردم بازیگری را بخواهند، حتما سراغش را می‌گیرند

8:17 - 31 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۱۱۲۲۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال تلویزیونی " طلسم شدگان" با اشاره به اینکه نمی‌تواند خود را به حضور در آثاری با داستان‌های قراضه و سطح پایین راضی کند، گفت: فصل دوم سریال "آسپرین" در مرحله پیش تولید قرار دارد.
زیبا بروفه بازیگرعرصه تلویزیون وسینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در حال حاضر سر کار نیستم، دو فیلمنامه خوانده‌ام که یکی سریال و دیگری سینمایی است، اما هنوز هیچ کدام از آن‌ها صد در صد قطعی نشده است.

وی ادامه داد: پیش تولید فصل دوم سریال "آسپرین" نیز ادامه دارد، اما زمان آغاز آن به طور قطعی مشخص نیست.

زیبا بروفه

بازیگر سریال تلویزیونی " طلسم شدگان" تصریح کرد: در فصل اول این سریال موضوع باز ماند و شخصیتی که من نقش او را بازی می‌کردم، به کما رفت.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: بر اساس صحبت‌هایی که تاکنون صورت گرفته در فصل دوم سریال "آسپرین" این شخصیت در بخش‌هایی از فلاش بک‌ها وجود دارد، اما برای ادامه آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

زیبا بروفه

بازیگر فیلم سینمایی " مانی و ندا" توضیح داد: پیش‌تر هم گفته‌ام که اگر مردم بازیگری را نخواهند، آن فرد به هیچ شکلی نمی‌تواند آن‌ها را راضی کند، اما وقتی مردم سراغ یک بازیگر را می‌گیرند و از او درباره نبودنش را سوال می‌پرسند به معنای این است که آن هنرمند را می‌خواهند.

وی یادآور شد: پیشنهادات کاری کم نیست، اما حداقل در متن‌هایی که من خوانده‌ام، قصه‌ها به اندازه‌ای قراضه بوده است که نمی‌توانم آن‌ها را بپذیرم.

بروفه همچنین گفت: قصه‌ها دم‌دستی شده و گا‌ها در مورد کارهایی که موضوع طنز دارند شاهد این هستیم که داستان‌ها بسیار سخیف و سطح پایین است که من به عنوان یک بازیگر نمی‌توانم خود را راضی به حضور در چینن آثاری کنم.

وی افزود: در چنین مواردی حتی نمی‌توانم به خودم بقبولانم که این شغل من است و از این راه کسب درآمد می‌کنم و در نهایت باید سرکار بروم. 

زیبا بروفه

بازیگر سریال تلویزیونی " مجید دلبندم" تصریح کرد: به واقع فیلمنامه‌هایی که در این مدت خوانده‌ام، داستان‌های خوبی نداشته است و ترجیح خودم این بوده که تا جایی که می‌توانم اینگونه آثار را کار نکنم البته ممکن است یک زمانی صبرم تمام شود و چنین کاری را قبول کنم.

وی اظهار کرد: در چنین شرایط ممکن است به خود بگویم که باید خود را از این وضعیت ر‌ها کنی، سرکار بروی و به این فکر کنی که فقط باید کار کنی و پول خودت را بگیری چرا که به هرحال معیشت هم بخشی از زندگی آدم‌ها است.

بازیگر فیلم سینمایی "پر پرواز" توضیح داد: متاسفانه تفکر بخش زیادی از مردم جامعه این است که هنرمندان یکسری افراد مرفه بدون درد هستند در صورتی که واقعا اینطور نیست و سطح زندگی بسیاری از هنرمندان حتی از مردم سطح متوسط جامعه نیز پایین‌تر هستند.

زیبا بروفه

وی یادآور شد: به جرأت می‌توانم بگویم که بسیاری از هنرمندان برای معاش و حتی پرداخت اجاره خانه خود هم دچار مشکل هستند، ولی چون تصور عموم این است که هنرپیشگی مساوی با پول است، این موضوع زندگی را سخت‌تر می‌کند.

بازیگر سریال تلویزیونی " پول کثیف" خاطرنشان کرد: ترجیحم این است تا زمانی که نقش و قصه‌ای که به آن علاقمند باشم، وجود داشته باشد، نقشی را صرفا به خاطر کسب درآمد بازی نکنم، اما اگر ناچار شوم ممکن است این کار را انجام دهم، اما امیدوارم هیچ گاه چنین روزی فرا نرسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *